آخرین خبر

تاریخ انتشار آلبوم تازه “چارتار” اعلام شد/ ورود به فضای جدید

آوای ایرانیان: گروه موسیقی «چارتار» اوایل شهریور ماه سال جاری تازه ترین آلبوم خود را با حال و هوای متفاوت به بازار موسیقی عرضه می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، این گروه که چندی پیش تک‌آهنگ «دریچه» را در فضای مجازی منتشر کرده بود به تازگی تیزر تصویری آلبوم جدید را نیز در فضای مجازی منتشر کرده که این تیزر به گفته محمد حسین تفرشی تهیه کننده آثار موسیقایی گروه چارتار مشخص کننده خط جدید فکری گروه در عرصه موسیقی است.

طبق آخرین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تازه ترین آلبوم گروه چارتار با عنوان «جاده می رقصد» به صورت رسمی در بازار موسیقی منتشر می شود. گروه در حال رایزنی برای برگزاری کنسرت در مرکز همایش های برج میلاد بعد از مراسم رونمایی آلبوم است.

همچنین گروه چارتار بعد از دریافت مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد و نهادهای مرتبط، تازه ترین کنسرت خود را اواخر شهریور ماه برگزار می کند.

گروه موسیقی «چارتار» فعالیت خود را از ۳ سال پیش با انتشار تک‌آهنگ‌هایی در فضای مجازی آغاز کرد. اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است از یک سو و همچنین ملودی‌ها و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورد.

آخرین آلبوم این گروه با عنوان «باران تویی» به تهیه کنندگی سیدمحمد حسین مقدس تفرشی چندی پیش وارد بازار موسیقی شد. آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به عنوان خواننده، گروه «چارتار» را تشکیل می‌دهند.
منبع: مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تاریخ انتشار آلبوم تازه “چارتار” اعلام شد/ ورود به فضای جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید