آخرین خبر

سالار عقیلی: برخلاف شایعات، پای قول و قرارم به “خندوانه‌ای‌ها” هستم

آوای ایرانیان: این خواننده موسیقی اصیل گفت: برخلاف شایعات، بنده همچنان پای قولم و قرارم مبنی بر برپایی کنسرت رایگان برای چندین هزار مخاطب که با حضور در برنامه “خندوانه” به رامبد جوان دادم، هستم.
به گزارش آوای ایرانیان، سالار عقیلی، خواننده موسیقی اصیل ایرانی که با تازگی اجرای موفق در اکسپوی میلان را پشت سر گذاشته است در گفتگو با “آوای ایرانیان” درباره وعده ای که با حضور در برنامه “خندوانه” در خصوص برپایی کنسرت رایگان داده بود، گفت: برخلاف شایعات، بنده پای قول و قراری که به رامبد جوان داده بودم هستم.
وی افزود: خوشبختانه طی مدت اخیر و تماس “خندوانه ای ” با بنده متوجه شدم این دوستان هم به شدت پیگیر برپایی کنسرت رایگان بنده در مجموعه، سالن، ورزشگاه و … هر مکان بزرگی که امکان برپایی کنسرت در انجا وجود دارد، هستند.
وی در ادامه در خصوص زمان برپایی این کنسرت گفت: متاسفانه با توجه به مشکلات و سختی های عدیده ای که برای برپایی یک کنسرت آنهم در یک وسعت بزرگ و بصورت رایگان وجود دارد، نمی توان زمان خاصی را پیش بینی کرد ، اصلا شاید این اتفاق به خاطر پیچیدگی ها حالا حالا رخ ندهد اما بنده سر قولم هستم و هر زمان که دوستان بتوان شرایط را مهیا کنم، برای اجرای برنامه آمادگی لازم را دارم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سالار عقیلی: برخلاف شایعات، پای قول و قرارم به “خندوانه‌ای‌ها” هستم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید