آخرین خبر

«دارکوب» بازمی‌گردد/ شنیدن «تندیسی از سهراب»

همایون نصیری سرپرست گروه تلفیقی «دارکوب» با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته این گروه برای برگزاری کنسرت گفت: «دارکوب» یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های تلفیقی در ایران است که سال‌ها است فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها بالا و پایین‌های مختلفی را از سرگذرانده است.

این نوازنده افزود: بعد از وقفه‌ای چند ساله، اواخر همین هفته جدیدترین اثر تصویری «دارکوب» به نام «تندیسی از سراب» را که بازخوانی یکی از آثار قبلی ما است، منتشر خواهیم کرد که باز هم مهر و امضای «دارکوب» را دارد و تلاش کرده‌ایم وجه هنری این اثر در شان مخاطبان این روزهای موسیقی و برگزاری کنسرت‌های پیش رو باشد. البته روزبه بمانی ترانه این اثر را سروده و امیر سامان شیخ نیز خواننده جدید گروه «دارکوب» است.

همایون نصیری، دارا دارایی، مسعود همایونی، آرش پژندمقدم، صمد طالقانی، هومن نامداری، آرین ملکیان، سینا پرتوی، ساسان هاشمی، مجید برومند در اثر تصویری جدید «دارکوب» هنرنمایی کرده‌اند.

گروه «دارکوب» تجربیات زیادی را در سال‌های اخیر داشته و شاید کنسرت ۱۰ سالگی «دارکوب» که چند سال قبل برگزار شد، مهم‌ترین اجرای زنده این گروه بود که در آن چهره‌هایی چون علیرضا عصار، امید حاجیلی، حامد بهداد، رضا کولغانی به عنوان خواننده به اجرای برنامه پرداختند.

«دارکوب» خواننده‌های دیگری هم در سال‌های اخیر داشته و علی زندوکیلی و روزبه بمانی نیز آثاری را در قالب گروه «دارکوب» خوانده‌اند که مورد توجه قرار گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«دارکوب» بازمی‌گردد/ شنیدن «تندیسی از سهراب»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید