آخرین خبر

تالار رودکی برای ششمین بار “مهمانی کوچک” دارد

آوای ایرانیان: کنسرت موسیقی «مهمانی کوچک» به آهنگسازی علی قمصری برای ششمین بار پیاپی در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی است.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت موسیقی «مهمانی کوچک» تازه ترین اثر موسیقایی علی قمصری که طی هفته های گذشته چندین بار در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود، برای ششمین شب متوالی جمعه ۲۰ شهریورماه روی صحنه خواهد رفت.

این مجموعه که با رویکردی نوین به موسیقی اصیل ایرانی خلق شده است، مشتمل بر قطعاتی از جمله «عشق یک واژه نیست»، «سمت دوست، سوی آه»، «جام دیگر»، «افسانه خاموشی»، «ماهیگیر»، «نقطه» و «زیبای وحشی» بر مبنای اشعاری از مولانا، هوشنگ ابتهاج و نوشته شده اند.

در این اجرا پوریا اخواص، هاله سیفی زاده و بهرخ شورورزی هم‌خوان، ذکریا یوسفی و کامران منتظری نوازندگان سازهای کوبه ای و علی چولایی و علیرضا عقیقی نوازندگان تار، علی قمصری که نوازندگی تار و دیوان را بر عهده دارد را همراهی می کنند. این در حالی است که دوشنبه ۱۶ شهریورماه نیز کنسرت دیگری با هنرمندی علی قمصری، سیاوش روشن، حسین رضایی نیا، هاله سیفی زاده و کامران منتظری کنسرتی را به دعوت کنسرواتوار مسکو در سالن چایکوفسکی اجرا می کند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تالار رودکی برای ششمین بار “مهمانی کوچک” دارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید