آخرین خبر

با معرفی برگزیدگان، جشنواره موسیقی جوان به کار خود پایان داد

آوای ایرانیان: اسعدی، دبیر جشنواره موسیقی جوان در مراسم اختتامیه گفت: حضور ۶۰ استاد برجسته موسیقی برای نخستین بار در این جشنواره،رویدادی فراموش نشدنی را رقم زد.

به گزارش آوای ایرانیان، نهمین جشنواره موسیقی جوان عصر امروز جمعه ۲۰ شهریورماه با حضور بزرگان موسیقی ایران و علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائتی از آیات قرآن مجید ، نماهنگی از روند انتخاب آثار دوره نهم جشنواره موسیقی جوان پخش شد و سپس عباس سجادی مجری این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوشامدگویی به هنرمندان و شرکت کنندگان این دوره از جشنواره ، از هومان اسعدی دبیر نهمین جشنواره موسیقی جوان برای ایراد سخنرانی دعوت کرد.

اسعدی ضمن خیرمقدم به اهالی هنر و موسیقی ،‌به ویژه استادان گرانقدر و نیز مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم از اینکه امروز شاهد مراسم اختتامیه نهمین دوره از جشنواره موسیقی جوان و معرفی جمعی از آینده سازان موسیقی این مرز و بوم هستیم.

وی ادامه داد: در سه دوره اخیر که مسئولیت دبیری این جشنواره بر عهده من بوده ، من و همکاران عزیزم در ستاد جشنواره نهایت تلاش خودمان را برای ارتقاء وضعیت هر دوره انجام داده ایم. هفتمین دوره این جشنواره در سال ۹۲ با تمرکز بر بخش موسیقی دستگاهی ایرانی برگزار شد ، سال بعد در هشتمین دوره ؛بخش موسیقی کلاسیک به جشنواره اضافه شد و بسیار خوشحالم که در نهمین دوره بخش موسیقی نواحی ایران هم به این جشنواره اضافه شده است.در این دوره همچنین در بخش موسیقی ایرانی ساز تنبک و در بخش موسیقی کلاسیک هم سازهای بادی برنجی به مجموعه سازهای پیشین اضافه شد.

دبیر نهمین جشنواره موسیقی جوان افزود: یک نکته بسیار مهم در این دوره همکاری جمع بزرگی متشکل از حدود ۶۰ نفر از استادان برجسته موسیقی مملکت بوده که از آغاز در قالب ۱۵ شورای تخصصی در تمام مراحل از تدوین فراخوان و مشخص کردن رپرتوار گرفته تا انتخاب آثار و همچنین داوری مرحله نهایی حضور داشته اند.

اسعدی بیان داشت: فراخوان این دوره از جشنواره در اواخر زمستان سال گذشته منتشر شد و پس از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بالافاصله شوراهای تخصصی به دقت به بررسی و انتخاب آثار پرداختند . در مجموع ۱۱۸۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از این میان ۷۷۱ اثر مربوط به بخش موسیقی ایرانی (دستگاهی)،۳۰۷ اثر مربوط به بخش موسیقی کلاسیک و ۱۱۰ اثر مربوط به بخش موسیقی نواحی مختلف ایران بود.در نهایت ۳۳۹ موسیقیدان جوان به مرحله نهایی راه یافتند : موسیقی ایرانی (دستگاهی) ۱۶۷، موسیقی کلاسیک ۹۴ و موسیقی نواحی ۷۸، یعنی حدود ۲۸ درصد از متقاضیان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

این موسیقدان با اشاره به روزهای برگزاری جشنواره گفت: مرحله نهایی جشنواره در طی ۱۱ روز کاری بسیار سنگین و فشرده از ۹ تا ۱۹ شهریور برگزار شد و در نهایت امشب شاهد معرفی ۱۴۴ هنرمند جوان شامل ۷۲ هنرمند در بخش موسیقی دستگاهی ، ۳۶ هنرمند در بخش موسیقی نواحی و ۳۶ هنرمند در بخش موسیقی کلاسیک به عنوان برگزیدگان این دوره خواهیم بود.

اسعدی اظهار داشت: اجراهای بسیار خوبی را در این ایام شاهد بودیم و در بسیاری موارد سطح اجرای نوازندگان آن قدر به هم نزدیک بود که با اختلاف امتیاز بسیار اندکی نفرات برگزیده مشخص می شدند. در هر حال هر جشنواره ای که ماهیت رقابتی و مسابقه گونه داشته باشد به ناچار ضوابط و محدودیتهایی هم خواهد داشت به همین خاطر امیدواریم تمامی دوستان جوان شرکت کننده کماکان با دلگرمی به کارهای هنری ارزشمندشان ادامه بدهند و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت های روز افزون داریم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: از تمامی موسیقدانان جوانی که با ارسال آثار و شرکت در جشنواره درواقع موجب رونق بخشیدن به حیات موسیقایی کشور می شوند تشکر می کنم و امیدوارم که با تداوم و استمرار فعالیتهای هنری خودشان مشعل موسیقی را در این دیار همچنان زنده و استوار نگهدارند .

اسعدی افزود: عمیق ترین مراتب سپاس و قدردانی خالصانه خودم را نسبت به تمامی استادان بزرگوار و گرانقدری که در کلیه مراحل با حشنواره همکاری کردند و با حضور و همکاری صمیمانه خودشان به این جشنواره اعتبار و رونقی شایسته و درخور بخشیدند ابراز می کنم . با آرزوی روزهای بسیار بهتر برای موسیقی در اقصی نقاط این سرزمین.

در ادامه این مراسم امیر حسین شیبانی نوازنده گیتار به تکنوازی پرداخت و سپس با حضور هومان اسعدی دبیر جشنواره ، فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی و داوران بخش موسیقی کلاسیک ؛ برگزیدگان این بخش معرفی و تندیس ، لوح تقدیر و جایزه خود را دریافت کردند به طوری که در بخش ساز پیانو هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش ساز پیانو در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به کامیار حاجی زاده از بوشهر به عنوان رتبه اول ، هستی آریان نیا از کرج به عنوان رتبه دوم و آوین سلطانی دانا از کرج به عنوان رتبه سوم برگزیدند.

در رده سنی ب نیز آناهیتا جمشیدی از شیراز و هلیا سرایداریان از اصفهان مشترکا رتبه اول و اشکان لایق از تهران رتبه دوم را کسب کرد و تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

هیئت داوران در این بخش نوازنده ای را شایسته رتبه سوم ندانستند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب سید طهمورث طباطبایی شکر آبی از تهران رتبه اول، پویا جهان آرای از تبریز رتبه دوم و سپهر دولو خونگر از تهران رتبه سوم را را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در بخش ساز فلوت ، هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش ساز فلوت در رده سنی الف هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند و تندیس ، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را مشترکا به کیمیا شیدایی از تهران و غزل فتوره چی از تهران به عنوان رتبه سوم اهدا کردند.

در رده سنی ب ، هیئت داوران ساز فلوت هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه اول ندانستند و تندیس ، لوح تقدیر و جایزه خود را به ترتیب به نازنین سلطانی راد از تهران به عنوان رتبه دوم و آرین فیروزیان از تهران و نگار نراقی از تهران را مشترکا به عنوان رتبه سوم اهدا کردند.

در رده سنی ج ساز فلوت نیز تندیس ، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش مشترکا به بهاره مدبری از شیراز و محمد شجاعی علی آبادی از هشتگرد به عنوان رتبه اول و سبا کوه بُر از شیراز به عنوان رتبه سوم تعلق گرفت.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم تشخیص نداده است.

در بخش ساز گیتار رده سنی الف ، هیئت داوران تندیس ، لوح تقدیر و جایزه خود را به مبینا یوسفی قرایی از گرگان به عنوان رتبه اول و سارا شارعی حدادزاده از کرمان به عنوان رتبه سوم اهدا کردند.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم ندانستند.

در رده سنی ب امیرحسین شیبانی از گنبد رتبه اول و سیاوش کشاورزی از تهران رتبه سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم ندانستند.

در رده سنی ج نیز هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند و تندیس، لوح تقدیر و جایزه خود را مشترکا به ماهر پورعبیات از اهواز و فرشاد فتایی از تهران به عنوان رتبه سوم تقدیم کردند.

در بخش ساز ویلن هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در رده سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه خود را به ترتیب به رز سان احمدی از تهران به عنوان رتبه اول، سید دانیال خلیفه از کرج به عنوان رتبه دوم و آرمان نیک پور طهرانی از تهران و علیرضا آذربو از تهران مشترکا به عنوان رتبه سوم اهدا کردند.

در رده سنی ب نیز تندیس ، لوح تقدیر و جایزه هیئت داوران به ترگل کریمی مقدم از کرج به عنوان رتبه اول و ارس سان احمدی از تهران به عنوان رتبه دوم اهدا شد.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه سوم ندانستند.

در رده سنی ج نیز تندیس ، لوح تقدیر و جایزه هیئت داوران به ترتیب به امیرحسین نوروزناصری از تهران و محمدامین عطایی از تهران مشترکا به عنوان رتبه اول و مهران دبستانی از تهران به عنوان رتبه دوم رسید. هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه سوم ندانستند.

هیئت داوران ساز ویلن از وفا حمیدی وادقانی نیز تقدیر کردند.

هیئت داوران بخش ساز ویلنسل جشنواره نهم موسیقی جوان در رده سنی الف ، تندیس، لوح تقدیر و جایزه خود را به ثنا شهمیری از تهران به عنوان رتبه اول اهدا کردند.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم و سوم ندانستند.

در رده سنی ب داوران این بخش صبا فردوسی از تهران را به عنوان رتبه اول برگزیدند و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به وی اهدا کردند.

هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم و سوم ندانستند.

در رده سنی ج نیز هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه تشخیص نداده اند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش ساز کلارینت رده سنی ب تندیس، لوح تقدیر و جایزه خود را به ترتیب به کیمیا سید روهینا از تهران به عنوان رتبه اول و آنیتا یعقوبی از تهران به عنوان رتبه سوم اهدا کردند .

هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه دوم ندانستند.

گفتی است در گروه های سنی الف و ج تکنوازی کلارینت به دلیل عدم شرکت نوازندگان در جشنواره ، مسابقه برگزار نشد.

در بخش ساز ترومپت هیئت داوران از امیررضا صالحی و در بخش ساز ابوا هیئت داوران از حسام صدفی نژاد تقدیر کردند.

در ادامه این مراسم ، با دعوت از هیئت داوران بخش موسیقی نواحی جشنواره نهم موسیقی جوان و نیز علی مرادخانی ، تندیس های جشنواره ،لوح تقدیر و جایزه نقدی به برگزیدگان این بخش اهدا شد. به طوری که هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش قوپوز در گروه سنی الف تنها اسماء میکائیلی از مشکین شهر شایسته تقدیر دانستند.

در رده سنی ب نیز تنها شاهین هاشم نژاد فرشبافی از تبریز به عنوان نفر برگزیده تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را دریافت کرد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش تار آذری در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به فواد مصلحت جو از تبریز به عنوان نفر برگزیده اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز حسین صبری خیاوی از مشکین شهر عنوان برگزیده این بخش را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کرد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش کمانچه آذری در گروه سنی الف تنها چیچک شاطرزاده تبریزی از تبریز را شایسته تشویق دانستند. در رده سنی ب نیز تنها آرمین زینال زاده از تبریز شایسته تشویق شناخته شد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش دوتار مازندران تنها گروه سنی ب مهرشاد ابراهیمی تیرکلایی از ساری را شایسته تقدیر دانستند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش دوتار شمال خراسان تنها در گروه سنی ب آریا صادقی قهرمانلو از تهران را شایسته تقدیر دانستند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش دوتار تربت جام در گروه سنی الف از سهیل جامی قادرآبادی از تربت جام به عنوان کم سن ترین و جوانترین شرکت کننده در جشنواره تقدیر کرد. در این رده سنی همچنین از کیان واحدی از تربت جام تقدیر شد.

در رده سنی ب نیز تنها مصطفی تیموری از تربت جام شایسته تقدیر شناخته شد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش آواز تربت جام در گروه سنی الف مبین درپور از تربت جام را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش ساز تنبور هیئت داوران در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به حافظ کریمی از کرند غرب رتبه اول، پویا عباسی از کرمانشاه رتبه دوم و وریا کریمی از کرند غرب رتبه سوم اهدا کرد. در این بخش پونه پرنیا از کرمانشاه نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب علی کمالی از دالاهو رتبه اول و نگین قبادی از کرمانشاه رتبه دوم و جلال جهانی قوشخانه از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. در این بخش نیز شهریار قبادی از کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش لـلـه‌وا در گروه سنی الف محراب قیاسی از آمل را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.

در بخش نرمه نای و ضرب کردی نیز هیئت داوران در گروه سنی ب پارسا احمدزاده(نرمه نای) از سقز، آلان فاروقی(ضرب کردی) از سقز، آروین دباغی(نرمه نای) از بوکان و متین دادرس(ضرب کردی) از بوکان را شایسته تشویق ویژه معرفی کرد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش سرنا علی کمالی از دالاهو را شایسته تشویق ویژه معرفی کرد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش ضرب کردی امید دباغی از بوکان را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش دوسرکوتن سید محمدرضا محمدی سیدکلایی از قائم شهر را به عنوان نفر برگزیده معرفی کرد.

در بخش ساز دف نیز هیئت داوران در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به علی کاربین از مشهد رتبه اول، علی هاشمی و عسل شاکری از تهران مشترکا رتبه دوم اهدا کرد. هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته رتبه سوم تشخیص نداد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب سهند سلیمی از صحنه رتبه اول، کاوه سلیمانی از صحنه و فریا فرامرزی از بوکان مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته رتبه دوم تشخیص نداد. همچنین تقدیر هیئت داوران از مجتبی محربی از شهرضا تقدیر کردند.

در بخش پایانی مراسم اختتامیه نهمین جشنواره موسیقی جوان ، با دعوت از هیئت داوران بخش موسیقی دستگاهی در دو قسمت برگزیدگان این بخش نیز معرفی شدند .

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش آواز هیچ یک از شرکت کنندگان رده سنی الف را شایسته کسب رتبه تشخیص نداد.

در رده سنی ب نیز هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته کسب رتبه اول ندانست. در این بخش سروش فیروزیان از سمنان حائز رتبه دوم شناخته شد. عنوان سوم این بخش نیز مشترکا به بهادر صحت نائینی از اصفهان و پوریا عابدینی از ابهر اختصاص پیدا کرد.

در گروه سنی ج نیز هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته کسب رتبه اول ندانست. رتبه دوم این بخش مشترکا به سیدعلی(پارسا) حسن دخت از اصفهان و رضا شریعت منش از اصفهان تعلق گرفت. رتبه سوم این بخش نیز به امید آزاک از ملایر رسید.

هیئت دوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش کمانچه تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را در گروه سنی الف به ترتیب به علی کهن کن از تهران رتبه اول، سامیار مطلبی کاشان از تهران رتبه دوم و فاطمه ابروفراخ از سرایان اهدا کرد.

در رده سنی ب ساز کمانچه نیز به ترتیب آریا طبیب زاده قمصری از همدان رتبه اول، مشکات نصیری از زنجان رتبه دوم و عسل شاکری از تهران رتبه سوم را کسب کردند و تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را دریافت کردند.

در رده سنی ج ساز کمانچه نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه ویژه این بخش به ترتیب پریسا کریمی از اراک رتبه اول، متین آهنگری از تهران رتبه دوم و فرزان پورعارف از بیرجند رتبه سوم اهدا شد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش سنتور در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به سید نیما جمال از کاشان و عارف شاهدی نواز خلجان از تبریز مشترکا رتبه اول و نیایش طالبی دادوکلایی از ساری رتبه سوم اهدا کردند . هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه دوم تشخیص ندادند.

در رده سنی ب نیز به ترتیب امیرعلی خلیلی طهرانی از تهران رتبه اول، آرمان مهدیه نجف آبادی از نجف آباد رتبه دوم و سهیل دیاری بیدگلی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.

در دره سنی ج بخش سنتور هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را شایسته رتبه تشخیص نداد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش قانون در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به ستایش حامدی از تهران رتبه اول، نگار سوهانی از تهران رتبه دوم و مایسا نادری از تهران رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب آیناز راثی از تهران رتبه اول و غزل بهشت نژاد از بهارستان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. در این بخش هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه دوم تشخیص نداد.

در رده سنی ج نیز به ترتیب مژگان محمدحسینی از تهران رتبه دوم و آیدا بختیاری از همدان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. در این بخش هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه اول تشخیص نداد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش تنبک در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به آرش مهدیه نجف آبادی از نجف آباد رتبه اول، پارسا نظری از قزوین و منصور صادق نژاد نائینی از اصفهان مشترکا رتبه سوم اهدا کرد. در این بخش هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه دوم تشخیص نداد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب علی مظفری گودرزی از اهواز رتبه اول و بهنام میرزا هاشمی از شیراز رتبه دوم و حسن ایزدی از شیراز رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب همایون جهانشاهی از شهرضا رتبه اول و مهسا نساج پور اصفهانی از اصفهان رتبه دوم و نیلوفر محسنی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش تار در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به علی قنبری ایلخچی از ایلخچی رتبه اول، آرشام عباس پور مکوند از اهواز رتبه دوم و الهه میرزایی ارجنگی از ایلخچی رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب آرین طوفانی از مشهد رتبه اول و مازیار یکتایار از سنندج رتبه دوم و کسرا منصور از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب میثم ثقفی از یزد رتبه اول و امیرعلی لطفی فروشانی از خمینی شهر رتبه دوم و هومن قنبری ایلخچی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. بر اساس نظر هیات داوران همه شرکت کنندگان گروه ج ساز تار بسیار خوب بودند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش عود در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به محیا قلی بیکیان از تهران رتبه اول، آرمین صفاتی از مراغه و دیبا حکیم الهی از تهران مشترکا رتبه سوم اهدا کرد. در این بخش هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه دوم تشخیص نداد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب بهار بدیعی تبار از تهران رتبه اول و سروش کمال پور از تهران رتبه دوم و یاسمین آقامحمدی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب آریا لطیف پور از تهران رتبه اول و حجت فرجیان از تهران رتبه دوم و ندا چراغیان مهماندوست از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش سه تار در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به ریحانه بهروز از یزد رتبه اول، نصرت اله اکبری از ساری رتبه دوم و محمدجواد بشیری یزدی از یزد رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب بهراد بنایی از تهران رتبه دوم و امیرمحمد عسگری نژاد از قزوین رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه اول تشخیص نداد.

در رده سنی ج به ترتیب رضا اسدی از بندرعباس رتبه دوم و محمدجواد احمدزاده از تهران و میثم ثقفی از یزد مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه اول تشخیص نداد.

هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش نی در گروه سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را به ترتیب به محمدصادق غلام الدین از شهرضا رتبه اول، علیرضا محمدی از قم رتبه دوم و ستایش ابوالحسنی از زرین شهر رتبه سوم اهدا کرد.

در رده سنی ب نیز به ترتیب کیارش بکتاشیان اصفهانی از تهران رتبه اول و عباس کرمی هرستانی از خمینی شهر رتبه دوم و آرمان خوشبویی از اصفهان رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند.

در رده سنی ج نیز به ترتیب فراز میرزایی دوآبی از صحنه رتبه دوم، حسام رایگان از قزوین و علی عرب از خمین مشترکا رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه کسب کردند. هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته رتبه اول تشخیص نداد.

نهمین جشنواره موسیقی جوان عصر امروز جمعه ۲۰ شهریورماه در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

هیئت داوران بخش نهایی نهمین جشنواره موسیقی جوان را حسین علیزاده، هوشنگ ظریف، محمدرضا درویشی، رامبد صدیف، بهداد بابایی، شهرام ناظری، نصراله ناصح‌پور، علی‌اصغر شاه زیدی، محمد فیروزی، حمیدرضا اردلان، بیژن کامکار، اردشیر کامکار، سیاوش ظهیرالدینی، داوود جعفری امید، کریم قربانی، محسن تویسرکانی، منوچهر صهبایی، اکبر محمدی، علی نعمتی، سیمون آیوازیان، علیرضا تفقدی، پدرام فلسفی، فیروزه نوایی، آذین موحد، مجید سینکی، رافائل میناسکانیان، فریماه قوام صدری، آرپینه ایسرائیلیان، گاگیک بابایان، ابراهیم لطفی، مرجان قنبری مهر، داوود گنجه ای، هادی منتظری، مهدی آذرسینا، علی اکبرشکارچی، پریچهر خواجه، مجید کیانی، مینا افتاده، رضا شفیعیان، نوید افقه، کامبیز گنجه ای، ارژنگ کامکار، پژمان حدادی، حسن ناهید، محمدعلی کیانی‌نژاد، عبدالنقی افشارنیا، بهروز همتی، سعید نائب‌محمد، عبدالرحمن غوثی، علی‌اکبر مرادی، سید آرش شهریاری، ارسلان طیبی، شهریار صدیق، عاشیق ایمران حیدری، محمدرضا اسحاقی و امیر احمد راست بد تشکیل می دادند.
منبع: نسیم

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “با معرفی برگزیدگان، جشنواره موسیقی جوان به کار خود پایان داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید