آخرین خبر

برپایی سومین جشن سالانه موسیقی ما

آوای ایرانیان: سومین «جشن سالانه موسیقی ما» روز شنبه، چهارم مهرماه ۱۳۹۴ با حضور اهالی موسیقی، فرهنگ و هنر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این مراسم به روال سال‌های گذشته با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی برگزار می‌شود. در این برنامه، ضمن تقدیر از برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۱۳۹۳ به انتخاب مردم و کارشناسان موسیقی، از چند تن از پیشکسوتان این حوزه تجلیل خواهد شد. اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.

برگزیدگان این مراسم همانند سال‌های گذشته طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از یک‌صد و پنجاه هزار نفر (در شاخه مردمی) و بیش از یک‌صد و پنجاه نفر از کارشناسان فعال و خبره موسیقی در کنار خبرنگاران و منتقدان این حوزه (در شاخه کارشناسی) انتخاب می‌شوند. نظرسنجی مردمی از هفته دوم مردادماه در سایت «موسیقی ما» آغاز شده و قرار بود تا پایان همان ماه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال خوب، تا پایان شهریورماه تمدید شد و علاقه‌مندان هنرمندان مختلف، هنوز فرصت دارند تا آرای خود را ثبت کرده و برندگان تندیس‌های طلایی این جشن در شاخه مردمی را انتخاب نمایند.

موسیقی ما

همچنین در شاخه کارشناسی نیز برای بیش از دویست نفر از کارشناسان فعال و خبره موسیقی (اعم از نوازنده، آهنگساز، خواننده، تنظیم‌کننده، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و… در سبک‌های مختلف سنتی، پاپ، تلفیقی، کلاسیک، محلی و…) دفترچه‌های نظرسنجی ارسال شده و این مرحله نیز آخرین روزهای خود را سپری می‌کند.

پس از شمارش آرای کارشناسان، پنج گزینه‌ای که در هر رشته بیشترین رأی را به خود اختصاص داده باشند، به عنوان کاندیدای کسب تندیس طلایی سومین «جشن سالانه موسیقی ما» اعلام می‌شوند و در نهایت، هنرمندی که بیشترین کارشناسان به او یا اثرش رأی داده باشند، در روز چهارم مهرماه تندیس بخش کارشناسی را از آن خود خواهد کرد.

در این ضیافت فرهنگی که به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و با مشارکت «بییپ تونز» (مرجع دانلود قانونی موسیقی) برگزار می‌شود، تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و… به هنرمندان اهدا خواهد شد.

پوستر سومین «جشن سالانه موسیقی ما» توسط مجید روغنی طراحی شده است.
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برپایی سومین جشن سالانه موسیقی ما”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید