آخرین خبر

تجلیل از دو پیشکسوت موسیقی در تالار وحدت

آوای ایرانیان : سومین جشن سالانه «موسیقی ماه» شنبه چهارم مهر در حالی میزبان دوستداران موسیقی در تالار وحدت است که در این مراسم از دو استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی تقدیر می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، سومین جشن سالانه « موسیقی ما» شنبه چهارم مهر سال جاری با تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی و تجلیل از محمدرضا درویشی و هوشنگ ظریف دو هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

در این مراسم دو جایزه ویژه به بهروز غریب‌پور کارگردان و مدرس تئاتر به جهت فعالیت‌های چند ساله‌اش در حوزه اجرای اپراهای عروسکی و ناصر فرهودی صدابردار باسابقه اهدا خواهد شد.

کارگردانی هنری این مراسم هم مانند دو دوره گذشته بر عهده مجید برزگر است ضمن اینکه احسان کرمی اجرای مراسم را بر عهده دارد. این در حالی است که اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های مراسم را تشکیل می‌دهند.

برگزیدگان این مراسم همانند سال‌های گذشته طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شاخه مردمی و بیش از ۱۵۰ نفر از کارشناسان فعال و خبره موسیقی در کنار خبرنگاران و منتقدان این حوزه در شاخه کارشناسی انتخاب می‌شوند.

نظرسنجی مردمی جشن سالانه موسیقی ما از هفته دوم مردادماه در سایت «موسیقی ما» آغاز شده و قرار بود تا پایان همان ماه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

در این مراسم تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار به هنرمندان اهدا خواهد شد.

منبع:آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تجلیل از دو پیشکسوت موسیقی در تالار وحدت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید