آخرین خبر

عاشقانه‌های لوریس چکناواریان برای کودکان سرطانی

آوای ایرانیان: کنسرت «شب عاشقانه‌های لوریس چکناواریان» با اجرای ارکس‌تر سمفونیک البرز و به رهبری «لوریس چکناواریان» در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۴ ساعت۲۱: ۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و ۵۰ درصد از عواید حاصل از این برنامه به موسسه خیریه محک اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این کنسرت با همکاری مؤسسه خیریه محک و به مناسبت هشتادمین سال تولد لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکس‌تر ایرانی برگزار می‌شود و ارکس‌تر سمفونیک البرز برای اولین بار به رهبری این هنرمند فرهیخته آثار عاشقانه او را در شبی همراه با عشق به کودکان مبتلا به سرطان اجرا می‌کند.

در این شب لوریس چکناواریان بعد از سال‌ها دوری از رهبری ارکس‌تر، آثار خود را رهبری می‌کند. ارکس‌تر سمفونیک البرز در روند اجرای پروژه «شب‌های آهنگسازان ایرانی» تا کنون شب هوشنگ کامکار و شب لوریس چکناواریان را برگزار کرده و اینک در سومین کنسرت از این مجموعه «شب عاشقانه‌های لوریس چکناواریان» را برگزار می‌کند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت www.84200.ir مراجعه نمایند و یا از طریق شماره تلفن ثابت ۸۴۲۰۰ و موبایل ۰۲۱۸۴۲۰۰ تماس حاصل نمایند.
منبع:موزیک ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عاشقانه‌های لوریس چکناواریان برای کودکان سرطانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید