آخرین خبر

برای پیشرفت در موسیقی، مردم تعیین کننده‌اند نه مافیا

آوای ایرانیان: محمد قلی پور ، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش مهمان ویژه غرفه آوای ایرانیان در بخش خبرگزاری های عمومی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: این روزها دومین آلبوم رسمی خود را در دست تولید دارم و امور مربوط به آلبوم دوم را استارت زده ام و هم اکنون مرحله انتخاب نهایی ترانه ها به پایان رسیده  و امیدوارم همین امسال مجوز آلبوم جدیدم را بگیرم.

وی در خصوص ترانه های این آلبوم گفت: این آلبوم دارای ۱۱ ترانه است که ۹ ترانه آن معصومه رضایی زاده سروده، یک ترانه را سعید قصیر و یکی دیگر خودم سروده ام.
6
قلی پور در ادامه در خصوص همکاری مجدد خود با رضایی زاده در مقام ترانه سرا در آلبوم دوم خود گفت: حضور این ترانه سرا، یکی از اتفاق های خوب زندگی هنری من بوده، زیرا ورود رسمی ام به عرصه موسیقی را با ترانه های ایشان تجربه کردم و به فضای ترانه هایش ایشان اعتقاد خاصی دارم.
وی درباره کنسرت پیش روی خود و جزئیات آن گفت:  طبق برنامه از قبل پیش بینی شده، قرا شده است طی دو سانس در روز ۱۱ دی ماه در تالار ایوان شمس نخستین اجرای رسمی خود را تجربه کنم.
 وی ادامه داد: در این کنسرت، هفت قطعه از آلبوم اولم به همراه چندتک آهنگی که در گذشته بصورت اینترنتی منتشر شده بود به همراه گروه ۶۰ به سرپرستی خودم و رهبر ارکستری محمد پورجعفری  اجرا خواهم کرد.
قلی پور 1
قلی پور در پایان در پاسخ به این سوال که ” به وجود مافیا در حوزه موسیقی معتقد است یا خیر” گفت: بنده اصلا به این مسئه توجهی نمی‌کنم زیرا معتقدم اگر قرار باشد اتفاق های خوبی برای هنرمندان در حوزه موسیقی رخ دهد، هیچ کس نمتواند جلوی پیشرفتشان را بگیرد البته به شرطی که آن اثر موسیقایی از استانداردهای بالا برخوردار باشد، آن وقت است که می شود گفت،  مردم هستند که جریان موسیقی را تعیین می کنند و اگر خوب باشد مافیا هم نمیتواند کاری از پیش ببرد.

منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برای پیشرفت در موسیقی، مردم تعیین کننده‌اند نه مافیا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید