آخرین خبر

هنرمند مطرح اوکراینی “یتیم‌خانه ایران” را میسازد

آوای ایرانیان: سرگئی کروتسنکو، آهنگساز اوکراینی کار آهنگسازی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی را بر عهده گرفت و قرار است این کار را به همراه ارکستر سمفونیک اوکراین انجام دهد.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، سرگئی کروتسنکو، آهنگساز اوکراینی کار آهنگسازی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی را بر عهده گرفت و قرار است این کار را به همراه ارکستر سمفونیک اوکراین انجام دهد.

بر اساس این گزارش، بخش های دیگر این فیلم مانند صداگذاری از سوی بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، جلوه های ویژه از سوی حسن پیله ور و تیم ۱۰ نفره اش و تدوین از سوی حسن زندباف در حال انجام است.

گفتنی است، «یتیم خانه ایران» که داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در دوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس به تصویر کشیده  است، تا برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد، ولی هنوز مشخص نیست که این فیلم فرم حضور در جشنواره را پر خواهند کرد یا خیر.

لازم به ذکر است، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، علیرام نورایی، بهار محمدپور، بهارک صالح‌نیا، مهری‌السادات آل‌آقا، داریوش اسدزاده، حمیدرضا تاج‌دولتی، محسن حسینی، ایمان صفا، مصطفی بهشتی، علی‌اصغر حیدری، محمد علی شادمان و با حضور قطب‌الدین صادقی و صالح میرزا آقایی به همراه بازیگران خارجی نظیر برایان طرفه، برت جان کورن، پاول لسلی داونی، جان اتول از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرمند مطرح اوکراینی “یتیم‌خانه ایران” را میسازد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید