آخرین خبر

درخشش «موج نو»ی علی قمصری و محمد معتمدی در قلب پایتخت

آوای ایرانیان: ارکستر «موج نو» با هنرمندی «علی قمصرى»، «محمد معتمدى» و «پویا سرایی»، طی تاریخ های ١٩و٢٠ دى ماه به روى صحنه مى رود.

به گزارش آوای ایرانیان، «احسان مقدس پور» مدیر اجرایی «ارکستر موج نو پارسی» با اعلام آغاز بلیط فروشی این کنسرت عنوان کرد: «اواخر بهار بود که على قمصرى با هدف ایجاد همگرایى و کشف استعدادهاى نوازندگى ، با یک فراخوان ، به کمک شهرام صارمى استعدادهاى جوانى را از میان ۶٠٠ نفر شرکت کننده از سراسر ایران، انتخاب کرد. در این میان ، نوید افقه ، پاشا هنجنى، پویا سرایى و شروین مهاجر نیز به دعوت قمصرى براى تشکیل شوراى فنى ، پاسخ مثبت دادند. «موج نو» بدون حمایت دولتى و با تکاپوى نشان دادن بالندگى موسیقى نوین دستگاهى، مخاطبینش را در هر قدم از شکل گیری اش همراه کرد و کنجکاوى اهل هنر برانگیخت.»

ایشان از گزینش هنرمندان برای ادامه مسیر موج نو خبر داد و گفت: «قرار است مصاحبه با استعدادها، در فروردین سال بعد تکرار شود و از آهنگسازان نو اندیش براى رپرتوار بعدى ارکستر استفاده شود. «موج نو»، به زبان خودمانى، آمده تا نمونه باشد، آمده تا بسترى باشد از بالاترین عیار کیفى موسیقى ایرانى.»

مقدس پور از اجرای آثار قمصری با صدای معتمدی خبر داد و افزود: « قرار است اولین ارائه ى رسمى این ارکستر به اجراى جدیدترین آثار قمصرى در دستگاه سه گاه اختصاص پیدا کند. هم چنین محمد معتمدى خواننده توانمند آواز ایرانی و پویا سرایى به عنوان رهبر ارکستر ، این اجرا را همراهی می کنند.

به گفته ى وی، با وجود بار معنایى نام این ارکستر و بالا بردن انتظارات، بدون شک، این کنسرت محکى جدى براى قضاوت کیفى موج نو توسط مخاطبین مى باشد.

علاقمندان می توانند از ساعت ۱۳ امروز ۳۰ آذرماه با مراجعه به سایت www.iranconcert.com جهت تهیه بلیط اقدام کنند

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درخشش «موج نو»ی علی قمصری و محمد معتمدی در قلب پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید