آخرین خبر

نمایش اثری دیده‌نشده از سهراب سپهری

آوای ایرانیان: نگارخانه «ساربان» کلکسیون «نام‌آوران هنر ایران» را که از هفته پیش روی دیوار برده بود، با نمایش اثری از سهراب سپهری و تعویض آثار فروش‌رفته ادامه خواهد داد.

به گزارش آوای ایرانیان، این گالری با نمایش ۴۰ اثر از آثار اساتید هنر ایران در قالب نمایشگاه «نام‌آوران هنر ایران» به استقبال آخرین ماه پاییز رفت که با استقبال زیادی روبه‌رو شد و در ادامه تصمیم گرفت که با تغییراتی، این نمایشگاه را ادامه دهد. به این ترتیب، آثاری که فروش رفته‌اند از روی دیوار برداشته می‌شوند و آثار جدیدی از همان هنرمند جایگزین آن خواهد شد و در کنار آن‌ها اثری دیده‌نشده از سهراب سپهری نیز به‌نمایش درخواهد آمد.

1433678830250_Sohrab_sepehri10.jpg

در سری جدید نمایشگاه، آثار جدیدی از فریده لاشایی، ژازه تباتبایی، محمود زنگنه، اردشیر محصص، جلال شباهنگی، یرواند نهاپاتیان، حسین محجوبی، منوچهر نیازی، فرامرز پیلارام، هانیبال الخاص، سمبات درکیورغیان، حسین شیخ و علیمحمد حیدریان و محسن سهیلی در کنار اثری از سهراب سپهری به‌نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه سعی شده آثار انتخاب‌شده از بهترین دوران کاری هنرمندان باشد تا مجموعه‌ای گران‌بها و چشم‌نواز میزبان علاقه‌مندان هنر شود.

این نمایشگاه ششم آذرماه ۹۴ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری «ساربان» واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس بگیرند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش اثری دیده‌نشده از سهراب سپهری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید