آخرین خبر

زندوکیلی چون پولکی بود از ما جدا شد/نام گروه ما را در تلویزیون نمی‌آورند

 نشست خبری گروه دنگ شو پیرامون  مسائل برنامه های فصل جدید این گروه  در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان،؛ در این نشست که با حاشیه های بسیاری از سوی اعضای این گروه روبه رو بود طاها پارسا درباره گروه دنگ شو گفت: گروه دنگ شو به سمتی می رود که بتواند اجراهای خوبی داشته باشد ؛ مخاطب دنگ شو سلیقه ای دارد .به خاطر اینکه سلیقه فضای موسیقی را حفظ کنیم باید کارهای گذشته را بخوانیم ما در حد توان از پتانسیلمان استفاده می کنیم.

وی افزود:سعید آتانی، امید نعمتی و سپنتا مجتهدزاده و علی زند وکیلی از جمله خوانندگان گروه دنگ شو بودند که هر کدام به دلیل مسائلی این گروه را تر ک کردند.

رضا شایا در ادامه خاطر نشان کرد: دنگ شو گروهی است که تاکنون خواننده های بسیاری را عوض کرده است. دنگ شو خانه ای است که آدم ها مدتی در آن اقامت می کنند ؛ سیستم خوانندگی در دنگ شو مثل سیستم بازیگری است.

وی افزود: وهمچنین سعید اتانی بدون اطلاع به ما در برنامه ای با لباسش ما رو سور پرایز کرد که این موضوع موجب شد که  دیگر نخواهیم با او همکاری کنیم وخوانندگان دیگر هم مسائلی داشتند که گروه دیگر نخواست با انها همکاری کند.

سرپرست گروه دنگ شو در ادامه در خصوص علی زند وکیلی گفت: علی زند وکیلی چون درآمد اقتصادی برای او مهم بود وبه نوعی پولکی بود گروه ما را ترک کرد.در زمانیکه ما ممنوع کار شدیم علی زند وکیلی ما را ترک کرد و با گروه دارکوپ قرار داد بست، او ویژگی های بارزی دارد که از ابتدا موجب شد او را به عنوان خواننده گروه برگزینیم ولی مسائل اقتصادی موجب شد گروه ما را ترک کند البته این موضوع  چیز بدی نیست چون اقتصاد در کار مهم است.

شایا با اشاره به حضور خوانندگان مهمان توضیح داد: دنگ شو گروهی است که خواننده ممکن است عوض کند ولی خواننده مهمان ندارد . حضور خواننده در گروه بسیار مهم است چون کمک می کند که کار را به نحو احسن جلو ببرد.

وی در خصوص آلبوم تازه این گروه گفت: در حال حاضر سه آلبوم آماده داریم که ۸۰ درصد آن آماده  انتشار است بعد از محرم وصفر یکی از آلبوم ها منتشر می‌شود همچنین آلبوم بعدی هم قبل از عید منتشر خواهد شد که فضای متفاوتی دارد .این فصل دنگ شو فصلی هیجان انگیز است.

سرپرست گروه دنگ شو افزود: سیستمی را ده سال پیش شروع کردیم که استفاده از صدا سازی ایرانی بود ولی الان این موضوع فراگیر شده است.

طاها پارسا در ادامه گفت :هنوز گروه دنگ شو با محدودیت هایی مواجه است وقتی در تلویزیون تیتراژی را کار می کند نامش برده نمی شود وکسی نمی فهمد که این تیتراژ را گروه دنگ شو کار کرده است. حتی مدتی درگیر اثبات اسم این گروه بودیم.

وی درباره برگزاری کنسرت این گروه گفت: برگزاری کنسرت ما وانتشار آلبوم ها براساس تکرار کردن اجراهای دنگ شو نیست بلکه قصد داریم کارهای نوینی را انجام دهیم.

میلاد باقری در خصوص تغییر خوانندگان گروه گفت: خوانندگانی که از گروه رفتند هیچ وقت نگفتند که مال دنگ شو بودند.علی زند وکیلی با تیتراژ پژمان معروف شد ولی هیچ وقت نگفت که این آهنگ برای دنگ شو بوده است .

کنسرت گروه دنگ شو ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۲/۳۰ در برج میلاد برگزار می شود.

منبنع: دیباجه

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زندوکیلی چون پولکی بود از ما جدا شد/نام گروه ما را در تلویزیون نمی‌آورند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید