آخرین خبر

کامنت «با مسیر باد» به برج آزادی می رود

آوای ایرانیان: کنسرت گروه موسیقی «کامنت» به سرپرستی محمد حسین عابدی و خوانندگی کیان پور تراب ۲ و ۳ بهمن در برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان،کنسرت گروه موسیقی «کامنت» به سرپرستی محمد حسین عابدی و خوانندگی کیان پور تراب ۲ و ۳ بهمن با اجرای قطعاتی چون «هی تو»، «با مسیر باد» و «کی می رسیم» در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می شود.

گروه کامنت از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و اعضای این گروه هر کدام دارای سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه موسیقی هستند.

کامنت سال ۹۳ آلبوم از دست رفته را منتشر کرد و در همان سال ۶ اجرا در سالن اریکه ایرانیان داشت. اکنون این گروه با وقفه ای طولانی نخستین اجرای سال ۱۳۹۴ خود را در برج آزادی روی صحنه می برد. گروه موسیقی کامنت مهرماه امسال نیز جایزه بخش کارشناسی موسیقی راک را از سومین جشن سالانه موسیقی ما دریافت کرد.

کیان پورتراب خواننده و نوازنده گیتار کلاسیک، نیما رمضان گیتار کلاسیک، آرین کشیشی گیتار بیس، بردیا امیری درامز و اشکان آبرون کیبورد قرار است در این اجرا قطعاتی چون «هی تو»، «با مسیر باد»، «کی می رسیم»، «شاید ها» و… را اجرا کنند. همچنین جدیدترین قطعه گروه با نام «بیداری ما» که شب یلدای امسال پخش شده است نیز اجرا خواهد شد.

کنسرت گروه موسیقی کامنت به سرپرستی محمد حسین عابدی و خوانندگی کیان پورتراب ۲ و ۳ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می شود.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کامنت «با مسیر باد» به برج آزادی می رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید