آخرین خبر

اولین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» منتشر شد

آوای ایرانیان: «با قرص ها می رقصد» نخستین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» خواننده قطعه پرطرفدار«شال» منتشر شد. او پیش از این با انتشار آلبومی در فضای مجازی و همکاری با گروه The ways شناخته شده بود.

به گزارش آوای ایرانیان، ترانه ها و ملودی های این آلبوم از«آفاق» بوده و«آرمان مهربان» در تنظیم برخی قطعات با او همکاری داشته است. آلبوم با تهیه کنندگی «محمد حسین مقدسی تفرشی» با مجوز موسسه «آوای سوته دلان» و توسط شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر شده است. این اثر دوازده قطعه دارد که به جز قطعه «فلوکستین» همگی جدید هستند.

«آفاق» در ابتدای راهش به عنوان نوازنده گیتار با گروه«آسمانه» و بعد از آن با گروه «کاویان» همکاری کرد. آهنگ «قصه زیرزمین» آفاق با همکاری «آراد آریا» دومین جایزه جشنواره جهانی موزیک زیرزمینی سال ۲۰۱۰ را به دست آورد. «آفاق» همچنین با خواندن تیتراژ فیلم «رخ دیوانه» در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته توانست نظر مثبت بسیاری از اهالی حوزه موسیقی و سینما را به سمت آثار خود جلب کند.

«آفاق» درباره ی مضمون محتوایی آلبومش می گوید: «شاید بتوان برچسب فلسفی- شخصی را روی موضوعیت آلبوم زد. هدف زدن تلنگری به آدم های این نسل و یادواردی گذرا بودن زندگیست. سعی کردهام انسان هایی را روایت کنم که بجای غم و اندوه زمانه، به تداوم شادی در زندگی فکر می کنند و به رقص واداشتن دردها و غصه ها»

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اولین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید