آخرین خبر

۳ یار «اوشن» در یک فیلم جدید/ پیش درآمد با بازی رابی و گاسلینگ

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، جورج کلونی ممکن است با یک فیلم «اوشن» دیگر برگردد. او در مصاحبه‌ای جدید که هنگام معرفی فیلم جدیدش «پسران در قایق» انجام داده، گفته است فیلمنامه‌ای برای ساخت یک فیلم دیگر «اوشن» وجود دارد که ۳ بازیگر اصلی را دوباره گرد هم می‌آورد، اما کلونی جزییات بیشتری را فاش نکرد.

وی گفت: ما همین حالا یک فیلمنامه واقعاً خوب برای «اوشن» دیگری داریم، بنابراین ممکن است یک فیلم دیگر را بسازیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فیلمنامه برای «اوشن ۱۴» است، پاسخ داد: خب، من نمی‌خواهم آن را اینطور بنامم … این ایده به نوعی شبیه «Going in Style » است.

منظور کلونی کمدی دزدی مارتین برست در سال ۱۹۷۹ است که در آن جورج برنز، آرت کارنی، لی استراسبرگ و چارلز هالاهان نقش آفرینی کردند. زک براف این فیلم را سال ۲۰۱۷ بازسازی کرد و از مورگان فریمن، مایکل کین و آلن آرکین برای ساخت آن استفاده کرد. داستان فیلم درباره سه مرد سالخورده است که با هم نقشه یک سرقت عالی را می‌کشند.

سه گانه اصلی «اوشن» به کارگردانی استیون سودربرگ با بازی کلونی برد پیت، مت دیمون، دان چیدل، کیسی افلک ساخته شد. سال ۲۰۰۱ با «اوشن ۱۱» با اقبال منتقدان و در عین حال گیشه مواجه شد و بیش از ۴۵۰ میلیون دلار فروخت. فیلم دوم یعنی «اوشن ۱۲» ۳۶۲ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ فروخت و «اوشن ۱۳» در سال ۲۰۰۷ این موفقیت را با ۳۱۱ میلیون دلار ادامه داد. یک اسپین آف با عنوان «اوشن ۸» در سال ۲۰۱۸، با بازی ساندرا بولاک در نقش خواهر دنی اوشن شخصیت جورج کلونی در کنار کیت بلانشت، ریحانا، هلنا بونهام کارتر، سارا پالسون، آکوافینا، میندی کالینگ و آن هاتاوی ساخته شد که ۲۹۷ میلیون دلار فروش کرد.

در همین حال گفته شده برادران وارنر قصد دارد یک پیش‌درآمد «اوشن» با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ بازیگران «باربی» بسازد که هرچند جزییات داستان هنوز مخفی است، اما انتظار می‌رود داستان در دهه ۱۹۶۰ اروپا اتفاق بیفتد و رابی و گاسلینگ نقش والدین دنی اوشن را بازی خواهند کرد. کلونی در گفت‌وگو با ورایتی روی فرش قرمز فیلم جدیدش به این خبر واکنش نشان داد و گفت: مارگو رابی مادر من باشد؟ من همیشه به این فکر کرده‌ام و رایان گاسلینگ پدر من؟ وقتی به آن فکر کنید، می‌بینید واقعاً منطقی است!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۳ یار «اوشن» در یک فیلم جدید/ پیش درآمد با بازی رابی و گاسلینگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید