آخرین خبر

جدول پخش شبکه نسیم تغییر کرد/ پخش چند برنامه جذاب

به گزارش آوای ایرانیان شبکه تلویزیونی نسیم اتمام ماه محرم و صفر و شروع ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام، برنامه‌های شاد و جذابی را برای پخش تدارک دیده است.

بر این اساس از روز یکشنبه ۲۶ شهریور، برنامه های جدید نیم بند، سری جدید خوش نمک، شهروند و مافیا، ویژه برنامه های نسیم آوا، قندون، کودک شو و بگو بخند از شبکه نسیم برای مخاطبان پخش خواهند شد.

برنامه تولیدی جدید طنز نیم بند به تهیه کنندگی سعید و مجید عباسی، کارگردانی امیر مشهدی با نگاهی به نقد فرهنگی در حوزه موسیقی و سینما و ساختار نقیضه (پارودی) و شوخی با خوانندگان از روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۹ پخش خود را آغاز کرده و روزهای زوج در همین ساعت از شبکه نسیم پخش خود را ادامه خواهد داد.

سری جدید برنامه خوش نمک به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان، با اجرای میلاد صالح پور در دکوری جدید و طراحی آیتم های متفاوت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از این شبکه پخش می شود.

فصل جدید برنامه موسیقیایی نسیم آوا به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به صورت ویژه برنامه و پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ با پخش موسیقی های شاد، کلیپ، اجرای گروه های سرود پخش خود را آغاز می کند. اضافه شدن آیتم جدید طنز از جمله تغییراتی است که در فصل جدید نسیم آوا شاهد آن خواهیم بود.

همچنین ادامه برنامه شهروند و مافیا طبق روال پیشین شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳، کودک شو چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳، گلچین برنامه بگو بخند هر شب ساعت ۲۰، برنامه ادبی قندون روزهای فرد ساعت ۱۹:۳۰ و برنامه بی سیم روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهند شد. گلچینی از فیلم های سینمای کمدی نیز در قالب برنامه کوتاه نما، این هفته ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهند رفت.

لازم به ذکر است که برنامه های جدید ایران بین، پنکه و نیز ادامه مجموعه برنامه های از این به بعد و جورچین نیز به تناوب و طی هفته های آتی به جدول پخش این شبکه افزوده خواهند شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدول پخش شبکه نسیم تغییر کرد/ پخش چند برنامه جذاب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید