آخرین خبر

«زیر آسمان شهر ۴» دوباره سراغ خشایار مستوفی می‌رود

آوای ایرانیان: تولید سرى چهارم «زیر آسمان شهر» در حالى صورت مى گیرد که به واسطه موفقیت فصل اول دو فصل دیگر را هم در امتداد خود دید که هیچ کدام نتوانستند موفقیت فصل اول را کسب کنند. در این شرایط تولید فصل چهارم می تواند به یک ریسک شبیه باشد آن هم در روزگاری که رسانه ملی بی پول تر از همیشه است.

به گزارش آوای ایرانیان،به نقل از  پانا؛ که تهیه کنندگى آثاری نظیر “خانه بدوش” و “بزنگاه” را در کارنامه دارد، درباره جزییات داستانی سریال خاطرنشان ساخت: به لحاظ لوکیشن همچنان داستان در یک آپارتمان روایت می شود و باز هم ماجراهای یک سری مستأجر است که در قسمتهای مختلف به تماشا گذاشته می شود.

«زیر آسمان شهر 4» دوباره سراغ خشایار مستوفی می‌رود

مهام پیرامون تیم بازیگران “زیر آسمان شهر۴” بیان کرد: بازیگر اصلی مهران غفوریان است که خودش به عنوان کارگردان در کنار ما حضور دارد. برخی بازیگران به دلیل درگذشت یا مهاجرت نمی توانند در کار حضور داشته باشند اما سعی می کنیم چهره هایی مانند یوسف تیموری یا مجید صالحی را کنار خود داشته باشیم تا بار نوستالژیک سریال ادا شود.

وی درباره حضور حمید لولایی یا “خشایار مستوفی” در این فصل اظهار داشت: در خط ابتدایی سریال این شخصیت وجود ندارد و آپارتمان مرکز وقایع، سرایداری دیگر را به خود می بیند اما مشکلات از جایی آغاز می شود که مستأجران با این سرایدار به مشکل می خورند و دوباره به سراغ خشایار مستوفی می روند و او را به آپارتمان می روند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«زیر آسمان شهر ۴» دوباره سراغ خشایار مستوفی می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید