آخرین خبر

امین زندگانی و فریبا متخصص بازیگران «طوبی» شدند/ پخش از سال آینده

به گزارش آوای ایرانیان سعید سلطانی این روزها در تدارک ساخت سریال «طوبی» است که به ماجرای پیاده روی اربعین می‌پردازد و به زودی تولید آن را آغاز می کند.

او البته بخشی از این سریال را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است. امین زندگانی، فریبا متخصص و داریوش ارجمند قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند و البته بازیگران دیگری هم به این مجموعه اضافه می‌شوند.

پخش این سریال که با پیاده روی اربعین پیوند خورده، قرار است محرم و صفر سال آینده به پخش برسد.

امین زندگانی سال گذشته در سریال «حبیب» به ایفای نقش پرداخت که تولید مشترک ایران و سوریه بود و قصه آن از جنایات داعش در سوریه پرده می‌برداشت. فریبا متخصص نیز از بازیگران پرکار تلویزیون است که همین امسال سریال «بازپرس» از او به پخش رسید و «محرمانه» نیز این شب ها با حضور این هنرمند از شبکه سه روی آنتن است. داریوش ارجمند یکی از بازیگرانی است که در عمده سریال‌های سعید سلطانی به ایفای نقش می پردازد. او نقش اصلی سریال «ستایش» را بر عهده داشت و در سه فصل از این سریال با او همکاری کرده است. ارجمند پیش از این در سریال «یاور» دیگر اثر این کارگردان نیز حضور داشته است.

سعید سلطانی یکی از کارگردانان پرکار تلویزیون در دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ است که بیشتر با سریال‌های «پس از باران» و اثر چند فصلی «ستایش» شناخته می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امین زندگانی و فریبا متخصص بازیگران «طوبی» شدند/ پخش از سال آینده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید