آخرین خبر

“فنجون برعکس” به نمایشگاه میرود

آوای ایرانیان: علیرضا روزگار که در ماه پایانی سال گذشته نخستین آلبوم رسمی خود را با عنوان «فنجون برعکس» منتشر کرد، ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، این کنسرت بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در یک سانس (۲۱:۳۰) برگزار می‌شود و علیرضا روزگار قطعات آلبوم «فنجون برعکس» را به همراه منتخبی از قطعات خود همچون «ناری ناری»، «تصور»، «خدایا»، «الهی بمیرم» و … اجرا می‌کند.

روزگار پس از گذشت کمتر از سه ماه از انتشار آلبوم «فنجون برعکس» قرار است برای نخستین بار این قطعات را در تهران به روی صحنه برده و با دوستدارانش از نزدیک دیدار کند.

در این اجرا هنرمندانی چون؛ ابراهیم رنجکش (کیبورد)، پویا یزدانی (پرکاشن و ادوات)، علی تار ثبوت (درامز)، احسان اخگر (گیتار نایلون)، امید فرهود نیا (گیتار باس)، علیرضا حقیقی (گیتار الکتریک)، علی حبیبی (فلوت)، علیرضا بیات (گیتار اسپانیش) و امیر حیدری (بک وکال) اعضای ارکستر علیرضا روزگار را به سرپرستی «علی فرهنگی» نوازنده کیبورد تشکیل می‌دهند.

همچنین بلیت‌های کنسرت ۲۷ ا اردیبهشت‌ماه روزگار از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.
این کنسرت به تهیه‌کنندگی «محمد اشراقی» و به همت شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ «فنجون برعکس» اولین آلبوم رسمی علیرضا روزگار پس از چهار سال در اسفندماه سال ۹۴ با سبکی متفاوت از آثار قبلی وی منتشر شد که در این آلبوم چهره‌هایی چون شهاب اکبری، پازل بند، انوشیروان تقوی و … حضور داشتند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““فنجون برعکس” به نمایشگاه میرود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید