آخرین خبر

مسعود سخاوت‌دوست مهمان «نقد سینما» می‌شود/بررسی «بی‌رویا» و«انیو»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری در سی و پنجمین قسمت خود که امشب ۷ مهر ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به سراغ تحلیل فیلم «بی‌رویا» و مستند «انیو» می‌رود.

«میز نقد سینمای ایران» که این هفته میزبان آرش فهیم منتقد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی است، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «بی‌رویا» می‌پردازد. این اثر سینمایی به کارگردانی آرین وزیردفتری که اکران آنلاین شده است، برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در ۳ بخش مختلف نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود و در همین راستا طناز طباطبایی، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، برای بازی در این فیلم شد.

همچنین «میز نقد سینمای جهان» این هفته به سراغ مستند «انیو» رفته است و مهمانان این بخش محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو هستند. این اثر ساخته جوزپه تورناتوره، پرتره‌ای جامع از آهنگسازی است که ۲ بار برنده جایزه اسکار شده است، موریکونه یکی از تأثیرگذارترین و پُرکارترین موسیقیدانان قرن بیستم به شمار می‌رود که بیش از ۵۰۰ موسیقی متن فیلم را به ثمر رسانده است.

مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز سرشناس سینما و تلویزیون نیز این هفته مهمان میز گفتگوی ویژه با موضوع «موسیقی فیلم» به میزبانی امیررضا مافی است.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مسعود سخاوت‌دوست مهمان «نقد سینما» می‌شود/بررسی «بی‌رویا» و«انیو»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید