آخرین خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره بین المللی ادبیات، عرفان و فلسفه

آوای ایرانیان:  مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره بین المللی ادبیات، عرفان و فلسفه تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

دکتر علیرضا حسینی، دبیر علمی نخستین کنگره بین المللی ادبیات، عرفان و فلسفه به خبرنگار آوای ایرانیان گفت:در پی استقبال فراوان و بی نظیر پژوهشگران، اساتید و دانشجویان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا ۱۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

نمایشگاه-3

 

 

وی افزود: بر این اساس  آخرین پیغام پذیرش یا رد مقاله از طرف دبیرخانه کنگره به شرکت کنندگان ۱۹اردیبهشت ماه می باشد و در نهایت هم ۳۰ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربت حیدریه برگزیدگان معرفی و تجلیل میشوند.

دکتر حسینی خاطرنشان کرد: کمیته علمی گنگره بین المللی ادبیات، عرفان و فلسفه شامل اساتید برجسته از دانشگاه‌های کشور با درجه علمی استاد، دانشیار واستادیار است.

وی ادامه داد: تاکنون مقالاتی از کشورهای ترکیه،عراق، کشورهای عربی و قزاقستان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و از سوی دیگر دانشگاهها وموسسات علمی وپژوهشی زیادی از این کنگره اعلام حمایت کرده اند و همچنین خبرگزاری آوای ایرانیان به عنوان حامی اصلی رسانه ای این کنگره فعالیت میکند.

وی در پایان در خصوص سطح علمی این همایش گفت: این کنگره با توجه به سطح بالای علمی و پژوهشی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  “isc” نمایه شده و همچنین در وب سایت وزارت علوم .تحقیقات وفناوری نمایه گردیده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره بین المللی ادبیات، عرفان و فلسفه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید