آخرین خبر

تولدی 2 هزار نفره برای خواننده ایرانی

آوای ایرانیان: گروه موسیقی «سون» به خوانندگی «امیر قنادی»، «آرش قنادی» و «کیارش پوزشی» به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستدارانش رفت.
به گزارش آوای ایرانیان، این کنسرت جمعه شب، دهم اردیبهشت ماه  طی دو سانس برگزار شد و گروه سون به اجرای گلچین قطعاتی از آلبوم ها و تک آهنگ های منتشر شده خود پرداختند.

از نکات جالب این این کنسرت، «پیانو» منحصر به فرد آرش قنادی روی استیج بود که امیر قنادی در سخنانی اظهار داشت که این پیانو در هیچ جای دنیا وجود ندارد و به سفارش آرش قنادی به این شکل ساخته شده و با وجود همه مشکلات آن را به هر نحوی بود امشب بر روی استیج آوردیم.

در بخش دیگری از کنسرت آرش قنادی انتقادات وارد مبنی بر کم کار بودن گروه سون را رد کرد و اعلام کرد: «ما شبانه روزی مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هستیم و چون ضبط قطعات در استودیویی خارج از ایران صورت میگیرد این پروسه کمی طولانی تر شده است.»، ناگفته نماند در بخشی از برنامه هم با اعلام تولد «امیر قنادی» که هشتم اردیبهشت ماه بوده، هواداران حاضر در سالن یک صدا برای وی آهنگ «تولدت مبارک» خواندند که این اتفاق با همراهی نوازنده های ارکستر سون روبرو شد.

بهروز علی یاری (پیانو – کیبورد)، محمد زمانی ها (کیبورد)، هادی جداری (ساکسفون)، حسین شیرالی (ترومبون)، حسین شریفی (ترومپت)، محمد عرفان زاده (گیتار کلاسیک)، سعید حسن زاده (گیتار بیس)، محمد رضوانی زاده (گیتار اسپانیش)، احمد حضرتی (بوزوکی و گیتار الکتریک)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، حمید رضا نصراللهی (پرکاشن) و پیمان لطیفی (درامز) به عنوان نوازنده در کنسرت گروه سون به هنرنمایی پرداختند.

شایان ذکر است که «سینا حجازی» و «حسین استیری» مهمان سانس دوم کنسرت گروه سون بودند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تولدی ۲ هزار نفره برای خواننده ایرانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید