آخرین خبر

اسامی کشورهای شرکت‌کننده در جشنواره «حوا» اعلام شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ستاد خبری جشنواره، دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در آستانه برگزاری از دریافت آثاری از ۲۳ کشور و حضور مهمانانی از ۱۴ کشور در این جشنواره خبر داد.

مجموع ۳۵۰ عنوان فیلم ارسال شده به بخش بین‌الملل نخستین جشنواره فیلم «حوا» در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، مستند و فیلم کوتاه از کشورهایی چون ایتالیا، ایرلند، قرقیزستان، بلژیک، چین، تایوان، لبنان، هند، آرژانتین، ترکیه، سوریه، مقدونیه، روسیه، صربستان، دانمارک، مجارستان، ارمنستان، لیتوانی، اتریش، اسپانیا، تاجیکستان و… در این رویداد حضور دارند.

همچنین مهمانان بخش بین‌الملل نیز شامل جمعی از فیلمسازان، تهیه‌کنندگان و چهره‌های فرهنگی و هنری از ۱۴ کشور قرقیزستان، لبنان، ارمنستان، عراق، سوئیس، بوسنی و هرزگوین، بنگلادش، تاجیکستان، چین، مغولستان، ایتالیا، قزاقستان، روسیه، هند در نخستین جشنواره فیلم‌حوا حضور پیدا خواهند کرد.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور ۱۶ تا ۲۳ تیر سال جاری در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اسامی کشورهای شرکت‌کننده در جشنواره «حوا» اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید