آخرین خبر

هم افزایى شبکه سلامت با شبکه هاى عمومى/برنامه سازى بر مبناى فکر و ایده جدید

به گزارش برنامه سازی در این شبکه نیازمند فکر و ایده هاى جدید است تا مرجعیت این شبکه تخصصى حفظ و ارتقا یابد.
در دوره تحولى با برنامه ریزى باید با هم افزایى بین شبکه اى، پیوند این شبکه با دیگر برنامه هاى سلامت محور شبکه هاى عمومى و پرمخاطب برقرار شود به طورى که مخاطب در امتداد برنامه هاى پزشکى و بهداشتى شبکه هاى اصلى، براى دنبال کردن مبسوط تر مباحث و کسب اطلاعات تخصصى بیشتر به شبکه سلامت راهنمایى شود.

محسن برمهانى تصریح کرد: شبکه سلامت در دوره مدیریتى دکتر قاسمى افزایش میزان مخاطب را تجربه کرده که شاید بخشى به علت شیوع کرونا و مراجعه بیشتر مخاطبان باشد اما قطعا ماحصل تلاش ها و برنامه ریزى همکاران و تهیه کنندگان شبکه نیز بوده است.

وى گفت: شبکه تخصصی با ماموریت هاى تعریف شده اش، طیف مخاطبان مشخص خود را دارد و نباید از آن انتظار یک شبکه عمومى را داشت، اما مهم جریان سازی و تاثیرگذاری شبکه تخصصى بر روى جامعه هدفش است.در خصوص شبکه سلامت هم همین است، ما باید یک سال آینده این شبکه را ارزیابى کنیم که چقدر در راستاى ماموریتش حرکت کرده و در جلب نظر مخاطب موفق بوده است.

معاون سیما با بیان اینکه شبکه های مختلف سیما در حکم یک منظومه هستند گفت: نباید انتظار داشت شبکه سلامت به عنوان یک عضو تخصصى این منظومه ساختارها و قالب هاى مختلف برنامه سازى را در خود جاى دهد. به طور نمونه ساختار فیلم و نمایش، باید در راستاى ماموریت شبکه در جدول پخش سهم داشته باشد.
وی در پایان بر ارتقای زیبایی شناسی و هویت بصری شبکه نیز تاکید کرد.

محسن برمهانى در پایان این نشست از بخش هاى مختلف شبکه بازدید کرد و به همکاران خداقوت گفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هم افزایى شبکه سلامت با شبکه هاى عمومى/برنامه سازى بر مبناى فکر و ایده جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید