آخرین خبر

عوامل «معمای شاه» این روزها چه می‌کنند؟

با ادامه تصویربرداری معمای شاه چند بازیگر جدید مقابل دوربین این اثر تاریخی ایفای قرار می‌گیرند.

به گزارش آوای ایرانیان؛ گروه سازنده این سریال این روزها در کاخ سعدآباد مشغول تصویربرداری بخش‌هایی از سریال هستند که در سال ۱۳۴۲ اتفاق می‌افتد.

در این بخش‌ها بازیگرانی همچون شکر خدا گودرزی در نقش امام خمینی (ره)، حسن کاخی در نقش تیمسار پاکروان رئیس ساواک، سعید داخ در نقش مهندس بازرگان، علیرضا ناصحی در نقش حسین مکی، علیرام نورایی در نقش یکی از شهدای موتلفه و … ایفای نقش می کنند. همچنین در بخش داستانی نیز دو بازیگر به مجموعه بازیگران اضافه شده اند. کمند امیر سلیمانی در نقش سروناز و اسدالله یکتا در نقش عموی سروناز کاراکترهایی هستند که در بخش داستانی سریال و در ارتباط با کاراکترهای خانواده وزیری ایفای نقش می کنند.

این سریال ۸۰ قسمتی به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ورزی» و تهیه‌کنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌شده است. ۸۰ بازیگر اصلی، ۵۲۰ بازیگر فرعی و بیش از ۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند و تصویربرداری همچنان در لوکیشن هایی همچون کاخ سعد آباد، باغ موزه قصر، شهرک سینمایی غزالی و… ادامه دارد.

«معمای شاه» به‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ هم‌زمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عوامل «معمای شاه» این روزها چه می‌کنند؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید