آخرین خبر

روایت سختی های زندگی یک خواننده پاپ

آوای ایرانیان: یک خواننده موسیقی پاپ با حضور در برنامه «شیدایی» با اشاره به سختی های زندگی هنرمندان به همسرش که این سختی ها را تحمل کرده است اشاره کرد و گفت که مدیون اوست.

به گزارش آوای ایرانیان، مجتبی کبیری خواننده موسیقی پاپ مهمان پنجمین قسمت از برنامه «شیدایی» بود که شب گذشته ۲۲ خردادماه روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

او در این برنامه دو قطعه از آثار قبلی خود را اجرا کرد و سپس به گفتگو با عبدالله روا مجری «شیدایی» نشست.

کبیری در پاسخ به پرسشی درباره زندگی خانوادگی خود گفت که دو فرزند دختر با نام های مهرنوش ۱۵ ساله و مهراوه ۹ ساله دارد.

این هنرمند با بیان اینکه ازدواج، مساله‌ای اساسی در زندگی هر انسان به شمار می‌رود، یادآور شد: هر چه ازدواج زودتر و در سن مناسب‌تری باشد بهتر و تاثیرگذارتر است.

وی ادامه داد: هنرمندان با توجه مشغله‌هایی که دارند زندگیشان هم سخت و پر تلاطم است به همین دلیل نیاز به حمایت خانواده دارند، من در تمام مراحل زندگی‌ام مدیون همسرم هستم که همیشه پشتوانه من بوده و حمایت‌هایش را دریغ نکرده است.

کبیری با اشاره به موضوع برنامه «شیدایی» در پنجمین شب و قدردان بودن در زندگی عنوان کرد: قدردانی یکی از ویژگی‌های انسان‌های خوب است و به نظرم باید قدر پدر و مادر را بیش از هر چیز بدانیم، وقتی والدین از دنیا می‌روند گویی ستون خانه‌ شکسته است. بنابراین بهتر است به جای اینکه بعدها به عکس آنها نگاه کنیم و حسرت بخوریم، تا زمانی که در قید حیات هستند به آنها خدمت کنیم.

برنامه «شیدایی» هر شب بعد از گفتگوی خبری ساعت ۲۲:۳۰ در ایام ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محمد نبهان روی آنتن شبکه دو سیما می رود

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت سختی های زندگی یک خواننده پاپ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید