آخرین خبر

اثری که قربانی هیاهوی حضور سالار عقیلی در شبکه “من و تو ” شد + قطعه آهنگ

آوای ایراانیان:  آلبوم سالار عقیلی  و امین بیات در حالی چندی پیش روانه بازار موسیقی کشور شد که  این دو هنرمند کشورمان قطعه آهنگ “قصه باران”  را  به مخاطبان آوای ایرانیان هدیه کردند و خواستار آن شدند که مخاطبان فهیم موسیقی ایران همانند همیشه از هنرمندان خود حمایت کرده و آثار را به طور اورجینال خریداری کنند.

برای حمایت از هنرمندان و خرید قانونی اثر کلیک کنید.

برای دانلود قطعه آهنگ  “قصه باران” کلیک  کنید.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «قصه باران» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی «امین بیات» چندی پیش و در هیاهوی جنجال های حضور سالار عقیلی در یک  شبکه ماهواره ای در بازار موسیقی کشور منتشر شد. اما متاسفانه حواشی که آن روزها حول و حوش سالار عقیلی و سپس حضورش در جشنواره موسیقی فجر مطرح بود موجب شد آنطور که باید و شاید قطعات این آلبوم متفاوت و زیبای سالار عقیلی شنیده نشود و در واقع “قصه باران” قربانی حواشی آن روزهای سخت سالار عقیلی شود.

شاید بتوان به قاطعیت گفت آلبوم “قصه باران”  سالار عقیلی از خیلی جهات تفاوت های عمده ای با سایر آثار سالار عقیلی دارد که از این میان تنها به قطعه اهنگ “قصه باران” در این آلبوم اشاره کرد که این اثر میهن پرستانه یکی از بهترین و شاید دراماتیک ترین اثر سالار عقیلی در وصف کشورمان باشد که متاسفانه آنطور که باید و شاید این اثر فاخر شنیده نشد، شاید اگر قطعه “قصه باران” هم مانند بسیاری از آثار سالار عقیلی به عنوان تیتراژ برنامه های تلویزیونی صداوسیما پخش میشد طی این مدت به یکی از آثار پرطرفدار سالار عقیلی مطرح میشد.

علاوه بر این آهنگ، قطعاتی جون تصنیف زیبای “شهیدان عشق” هم جز آثار خاص و ماندگار سالار عقیلی خواهدبود که متاسفانه این اثر هم آنطور که باید و شاید شنیده نشد.

این آلبوم با آهنگسازی و تنظیم «امین بیات» و اشعاری از حافظ، سعدی، مولانا، هوشنگ ابتهاج، علی احمدیان و الهام دیداریان روانه بازار موسیقی کشور  شد.

امین بیات

امین بیات آهنگساز و نوازنده ، در خصوص آلبوم یادداشتی کوتاه را منتشر کرده که در این یادداشت آورده است:

سعی شده در این کار، فضای جدیدی از نوع سازبندی و تنظیم ایجاد بشود که علاوه بر مخاطب خاص مخاطبین عام موسیقی که حامی فرهنگ این مرز و بوم هستند نیز از آن لذب برده و مورد پسندشان قرار گیرد و اینکه ایده این کار از سال ۹۱  در زمان همکاری من با سالار عقیلی در ارکستر وزیری جناب کیوات نساکت شکل گرفت و تمامی قطعات با کلام و بر اساس محدوده  و جنس صدای سالار عقیلی و قابلیت های ایشان  طراحی شد که ایشان نیز با دقت نظر و تسلطی که در امر آواز دارند در اجرای این کار بسیار توانا و با مهر شخصی خودشان ظاهر شدند و از ایشان تشکر لازم را دارم.

اسامی نوازندگان آلبوم:

لاعود: فراز نصیری

بندیر، دف، و سازهای کوبه ای: مجید یگانه راد

تار، سه تار، تارباس: امین بیات

ویلونسل: کریم قربانی

کمانچه: حسن خدایی نیا

سنتور: فرهاد فتحی راد

تنبک: مرتضی یگانه راد

پیانو: مهدی ابراهیمی

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اثری که قربانی هیاهوی حضور سالار عقیلی در شبکه “من و تو ” شد + قطعه آهنگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید