آخرین خبر

جدایی «بازیگر معروف» از همسرش (+عکس)

آوای ایرانیان: نیکلاس کیج “Nicolas Cage” بازیگر و کارگردان امریکایی و آلیس کیم “Alice Kim ” بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

نیکلاس کیج “Nicolas Cage” بازیگر و کارگردان امریکایی و آلیس کیم “Alice Kim ” بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.
مدیر برنامه نیکلاس کیج خبر جدایی وی از همسرش آلیس کیم را تایید کرده است. گویا این زوج ماه ژانویه مخفیانه طلاق گرفتند و از آن زمان تا کنون به طور جداگانه زندگی می کنند. این زوج که یک پسر ۱۰ ساله دارند در سال ۲۰۰۴ زمانی که کیم ۱۹ سال بیشتر نداشته و به عنوان گارسون در رستورانی مشغول به کار بوده با هم آشنا شدند. این ارتباط منجر به اعلام نامزدی شان بعد از ۲ ماه می شود و ظرف مدت زمان کوتاهی مراسم ازدواج شان در شمال کالیفرنیا برگزار می شود.
این بازیگر ۵۲ ساله پیش از این در مورد این گردباد عاشقانه صحبت کرده بود. وی گفته بود ازدواج با فردی از یک فرهنگ دیگربسیار جالب است. این اسطوره دنیای بازیگری قبلا مشکلات پیرامون فاصله سنی بیست ساله شان را بازگو کرده بود. حتی وی در مورد نظر مادر همسرش گفته بود وی برای نخستین بار که به دیدن ما آمد به جای سلام و احوالپرسی گفت آلیس خیلی جوان است!!! نیکلاس تا کنون ۳ بار ازدواج کرده، ازدواج نخست وی با “پاتریشیا آرکت” که مدت ۶ سال به طول انجامید. ازدواج دوم وی با لیسا مری پرسلی که ازدواج کوتاه مدتی بود و این نیز به جدایی انجامید و ازدواج سوم وی نیز با آلیس بوده است.
به گزارش برنا، این بازیگر می گوید جالب است بازی من در مقابل دوربین اهمیت اش از دانستن زوایای مختلف زندگی ام برای مردم بیشتر است. این بازیگر علاقه ای به بازگو کردن مسائل خصوصی خود ندارد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدایی «بازیگر معروف» از همسرش (+عکس)”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید