آخرین خبر

دستمزد بازیگران مطرح زن در سینما و تلویزیون چقدر است؟

هفت صبح با انتشار لیست ذیل، اطلاعاتی را منتشر کرد که بر اساس آن دستمزد ۱۶ بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، از کمترین به بیشترین مرتب شده‌اند:

۱۶- پگاه آهنگرانی. بازیگر ۳۳ ساله برای هر فیلم ۱۲۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۱۵- ساره بیات. او ۳۶ ساله است و برای هر فیلم حداقل ۱۲۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۱۴- الناز شاکردوست حدود ۷ یا ۸ سال پیش سالی ۵ فیلم بازی می کرد اما مدتی است آن رونق سابق را ندارد. او ۳۲ ساله است و برای هر فیلم ۱۴۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۱۳- هانیه توسلی .بازیگر مجرب ۳۷ ساله مدتی است فیلم توفانی نداشته است. دستمزد او برای هر فیلم ۱۴۰ میلیون تومان است.

۱۲- ویشکا آسایش بازیگر ۴۳ ساله سینمای کمدی ایران بیشتر وقت ها در نقش های فرعی ظاهر می شود اما در صورت بازی در نقش اول کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان نمی گیرد.

۱۱- مریلا زارعی بازیگر هنرمند سینمای ایران اکثرا در فیلم های فاخر ظاهر می شود. دستمزدش میانگین ۱۵۰ میلیون تومان است. او ۴۳ ساله است.

۱۰- باران کوثری دختر ۳۰ ساله رخشان بنی اعتماد سه تا سیمرغ در کارنامه دارد و برای بازی در هر فیلم کمتر از ۱۵۰ میلیون نمی گیرد.

۹- پریناز ایزدیار ۳۰ ساله است و درخشش ناگهانی اش در ابد و یک روز نامش را بر سر زبان ها انداخت. دستمزد او برا یهر فیلم ۱۵۰ میلیون تومان براورده می شود.

۸- طناز طباطبایی بازیگر ۳۳ ساله و مستعد سینمای ایران برای هرفیلم بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۷- مهتاب کرامتی ۴۵ ساله است و همچنان در سطح اول سینمای ایران حضور دارد. او برای هرفیلم بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۶- سحر دولتشاهی در دوسال گذشته به یک ستاره بدل شد.۳۵ ساله است و در حال حاضر برای هر فیلم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۵- نیکی کریمی بازیگر ۴۴ ساله ایرانی کم کار شده است و دستمزدش برای هر نقش آفرینی ۲۰۰ میلیون تومان است.

۴- ترانه علیدوستی بازیگر ۳۲ ساله که با بازی در سریال شهرزاد و درخشش در فیلم فروشنده جایگاه خود را تثبیت کرد و دستمزد خودرا نیز بالا برد. او برای هر فیلم ۲۵۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۳- مهناز افشار از مطمئن ترین چهره های سینما در گیشه است. او ۳۹ ساله است و برای هر فیلم حداقل ۲۵۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد.

۲- هدیه تهرانی یک دهه اخیر کم کار بود اما به تازگی دوباره فعال شده است. او ۴۳ ساله است و نامش یک برند در حوزه سینما. او حداقل ۲۵۰ میلیون تومان دریافتی برای هر فیلم دارد.

۱- لیلا حاتمی ۴۴ ساله اگر در فیلم های شوهر و یا دوستانش بازی نکند دستمزدهای بسیار کلانی طلب می کند.میانگین ۳۰۰ میلیون تومان!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دستمزد بازیگران مطرح زن در سینما و تلویزیون چقدر است؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید