آخرین خبر

بازیگر معروف ایرانی رییس جمهور گرجستان شد +عکس

بعد از فاطمه معتمدآریا و مهناز افشار که اولی با فیلم «نبات» و دومی با فیلم«معلم» حضور در محصولاتی از کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق یعنی آذربایجان و تاجیکستان را تجربه کردند حالا حسین محجوب نیز در فیلمی محصول گرجستان بازی کرده است.
نام فیلم گرجی حسین محجوب «خی بولا»است و خودش درباره آن  گفت: فیلمنامه این فیلم توسط گئورگی اواشویلی کارگردان گرجستانی برای من ارسال شد و پس از آن با توافق صورت گرفته به بازی در این اثر پرداختم.
وی ادامه داد: این فیلم قرار است در کشورهای متعددی به اکران در آید اما در مورد اکران آن در ایران مطمئن نیستم. در این فیلم من نقش رییس جمهور گرجستان را بازی می کنم.
محجوب در توصیف نقشش اضافه کرد: من نقش رییس جمهور گرجستان پس از فروپاشی شوروی سابق را بر عهده دارم. گامساخوردیا (رییس جمهور وقت گرجستان) در سال ۱۹۹۱ با اکثریت قریب به اتفاق به عنوان اولین رییس جمهور گرجستان انتخاب شد.
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، رابطه تیره و تار با اتحاد جماهیر شوروی و درگیری های قومی به ناآرامی های در حال رشد منجر شد تا اینکه گامساخوردیا در یک کودتای نظامی سرنگون شد و به تبعید رفت.
این بازیگر سینما در مورد بازیگران این فیلم تصریح کرد: به جز من همه بازیگران حاضر در این فیلم گرجی هستند. در این فیلم من به زبان گرجی بازی کرده ام و خوشبختانه هیچ مشکلی از این لحاظ وجود نداشت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر معروف ایرانی رییس جمهور گرجستان شد +عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید