آخرین خبر

خواننده “دورهمی” ریمیکس برترین قطعه ایرانسل را منتشر کرد + صوت

آوای ایرانیان: علی ارشدی یکی از خوانندگان برتر شرکت ایرانسل که همکاری با مجموعه دورهمی و سریال سایبر را در کارنامه کاری خود دارد به دلیل برتری قطعه «تو که دیدی» پس از گذشت یک سال و نیم در لیست رتبه‌بندی سایت این اپراتور همراه، تصمیم به انتشار ریمیکس این قطعه گرفت.
قطعه «تو که دیدی» ارشدی پس از گذشت یک سال و نیم از انتشارش همچنان محبوب و طی این مدت در رتبه اول تا سوم لیست رتبه‌بندی سایت ایرانسل قرار گرفته است که این خواننده تصمیم به انتشار ریمیکس آن گرفت تا مخاطبان قطعه محبوبشان را در حال و هوای دیگری بشنوند.
علی ارشدی در خصوص انتشار ریمیکس این قطعه گفت: «مخاطبان موسیقی، آهنگ «تو که دیدی» را دوست داشتند به همین دلیل تصمیم گرفتم ریمیکسی از این قطعه را به انتشار برسانم تا در فضای متفاوتی کار به گوش مخاطبان برسد.»
وی در مورد ادامه روند فعالیت‌های هنری خود بیان کرد: «طبق برنامه‌ریزی‌هایمان هرماه یک قطعه منتشر می‌کنیم. از طرفی مراحل مجوز آلبوم طی شده است و طبق اعلام قبلی پس از ماه محرم و صفر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»
قطعه تو که دیدی به آهنگسازی «حمید احدی» از سروده‌های «نیلوفر حسینی خواه» است که آرش شعیب وظیفه میکس و مستر آن را بر عهده داشته و به تهیه‌کنندگی «سید محمدجواد معینی» تهیه و تولیدشده است.

برای دانلود کلیک کنید.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده “دورهمی” ریمیکس برترین قطعه ایرانسل را منتشر کرد + صوت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید