آخرین خبر

تماشای رنج زیستن یک هنرمند

آوای ایرانیان: مجموعه‌ای از آثار نقاشی رفیعه هزاره در نمایشگاهی با عنوان «تلخابه» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، در بخشی از متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «فرم‌ها و صورت‌های لغزان و مخدوش در نقاشی‌های رفیعه هزاره، به آنی در دیدگان مخاطب شکل می‌گیرند و بعد همچون آب که از میان انگشتان لیز می‌خورد، پخش می‌شوند و از ذهن می‌گریزند. مخاطب برای بهخاطر آوردن هر تصویر باید بازگردد و دوباره و دوباره ببیندش و هربار خواسته و ناخواسته زهری را می‌چشد که نقاش از رنج زیستن برگرفته و در کارهایش باز آفریده است.»

رفیعه هزاره متولد سال ۱۳۴۲ است. او در کلاس‌های آزاد نقاشی زیر نظر اساتیدی مانند غلامحسین نامی، حمید پوربهرامی، مهرداد محبعلی و نصرت‌الله مسلمیان آموزش دیده است. این هنرمند شرکت در دو نمایشگاه گروهی در گالری‌های «من» و «احسان» را در کارنامه‌ی خود دارد.

نمایشگاه «تلخابه» ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «دنا» به نشانی خیابان طالقانی، سپهبد قرنی، کوچه سوسن، شماره ۴ افتتاح می‌شود و تا ۲۸ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاهی شامل آثار نقاشی محدثه موحد با عنوان «اتاق دوگانه» برپا می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، این نمایشگاه ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در گالری «سهراب ۲» به نشانی بزرگراه چمران، خیابان اوین، ابتدای خیابان شهید کچویی، شماره ۱۱، واحد ۱ افتتاح می‌شود.

«اتاق دوگانه» تا ۲۸ مهرماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ (جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۰) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تماشای رنج زیستن یک هنرمند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید