آخرین خبر

عکس/ «تن‌تن» ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو به فروش رسید

خبرگزاری فارس: نقاشی «تن‌تن» ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو به فروش رسید

آوای ایرانیان: کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند این اثر «هرگه» با موضوع «ماجراهای تن‌تن» حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار یورو به فروش برسد که از مبلغ پیش‌بینی شده بالاتر رفت و با ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو رکورد زد.

به گزارش آوای ایرانیان، یک صفحه نقاشی انیمیشن معروف «ماجراهای تن‌تن» اثر «هرگه» دیروز در حراجی پاریس به مبلغ ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو به فروش رسید.

کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند این اثر «هرگه» با موضوع «ماجراهای تن‌تن» حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار یورو به فروش برسد که از مبلغ پیش‌بینی شده بالاتر رفت و با ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو رکورد زد.

گاردین در شماره دیروز خود نوشت: این نقاشی بر روی کاغذ ۵۰ در ۳۵ سانتیمتری با جوهر چینی توسط کارتونیست معروف بلژیکی، «هرگه» کشیده شده و تصویر «پسر گزارشگر و سگش» «اسنویی» و «کاپیتان هادوک» ملوان را با لباس فضایی و در حال پیاده‌روی روی ماه و تماشای کره زمین نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۱۲ نیز جلد کتاب داستان «ماجراهای تن‌تن» اثر «هرگه» خلق شده در سال ۱۹۳۲ در حراجی نیویورک به مبلغ ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به فروش رسید. «هرگه» قبلا نیز برای فروش این‌چنین آثاری در جهان رکورددار بوده است. یک نقاشی دو صفحه‌ای از وی که به عنوان جلد داخلی «ماجراهای تن‌تن» خلق شده بود و از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۵۸ چاپ و منتشر گردید حدود ۲ سال پیش توسط یک هوادار آمریکایی به مبلغ ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار یورو خریداری شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ «تن‌تن» ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو به فروش رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید