آخرین خبر

دی ماه به کنسرت هندی «بنیامین» بروید!

کنسرت 8 بهمن بنیامین

در آستانه اکران فیلم پر سر و صدای «سلام بمبئی»، بنیامین بهادری کنسرت «پری‌زاد» را در تهران روی صحنه می‌برد.
بنیامین بهادری ۵ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌رود تا در آستانه اکران فیلم ایرانی – هندی «سلام بمبئی» که این خواننده نخستین تجربه سینمایی‌اش را جلوی دوربین برده، کنسرتی با حال و هوای این فیلم و تِم هندی برگزار کند.

بنیامین بهادری درباره این کنسرت معتقد است: «این کنسرت فرق‌هایی با کنسرت‌های قبلی من دارد. اول اینکه در اکران فیلم «سلام بمبئی» تاثیر مستقیم روی این کنسرت دارد و قطعا برنامه ریزی های زیادی برای تِم هندی این کنسرت و حضور عوامل و فیلم در این اجرا شده است. اجرای قطعات فیلم برای نخستین بار در این کنسرت هم ازدیگر برنامه ریزی‌هایی است که قرار شده بیشتر و بیشتر مورد توجه ما قرار بگیرد.»

این خواننده درباره ریسک حضورش در عالم سینما و نقدهای مثبت و منفی ای که احتمالا از آغاز اکران فیلم درباره او منتشر خواهد شد نیز معتقد است: « اگر کسی بخواهد بفهمد بنیامین بازیگر است یا نه به نظرم در همان چند سکانس اول می فهمد که این شخص باید ادامه بدهد یا نه و ربطی به نوع فیلمساز و قصه ندارد. ما یک خروجی احتمالا پرمخاطب خواهیم داشت و به امید خدا مردم به همدیگر توصیه می کنند که کار را ببینند و فیلم خانوادگی و پربیننده می شود. ولی شاید اینگونه که تو می گویی نمی شود سلام بمبئی را با فیلم فرهادی مقایسه کرد. اگر مردم بازی من را ببینند درست است که این فیلم اسکار بگیر نیست ولی می توانند بفهمند این بازیگر می تواند ادامه بدهد و فیلم های بهتری بازی کند یا نه.»

گفتنی ست کنسرت «پری‌زاد» بنیامین به تهیه کنندگی منوچهر حسنی و تحت امتیاز موسسه «آوای باران» در تهران روی صحنه خواهد رفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دی ماه به کنسرت هندی «بنیامین» بروید!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید