آخرین خبر

علت غیبت “بهبود” در پایتخت 5 + عکس

آوای ایرانیان: احمدی گفت: من در پایتخت ۵ نیستم و راستش را بخواهید دلیلش این است که سال‌ها است که دارم کار می‌کنم. برای خودم یک نقشه‌ی راهی دارم که گاهی به جاهای خوبی نمی‌رسد و گاهی هم می‌رسد. من مهران احمدی هستم و کمدین نیستم.

به گزارش آوای ایرانیان، مهران احمدی گفت: «نقش بهبود از دوست‌داشتنی‌ترین نقش‌هایی که من بازی کردم بود. این نقش از پایتخت ۲ شروع شد و قرار شد بهبود به‌عنوان داماد خانواده به شخصیت‌های داستان اضافه شود. من طبق روالی که نقش‌ها را به من پیشنهاد می‌کنند، از گنجینه‌ی ذهنی‌ام یا در محیط اطراف می‌گردم و آن شخصیت را پیدا می‌کنم. به همین دلیل درباره‌ی نقش بهبود بسیار فکر کردم. بهبود محیط‌بان بود و اولین شاخصه‌اش شغلش بود و به نظرم به واسطه‌ی همین شغل چشم‌های تیزبینی داشت که می‌توانست نقطه ضعفش هم باشد. پیش‌نهاد دادم یک چشمش را چپ کند. یک هفته قبل از فیلم‌برداری من لباس‌های بهبود را پوشیدم و در شهر شیرگاه با مازندرانی‌های آن‌جا ارتباط گرفتم و برای ایفای یک نقش جدی بیشتر با آن‌ها برخورد کردم و با کمک محسن تنابنده و سیروس مقدم این نقش شکل گرفت.»

بازیگر شیار ۱۴۳ درباره‌ی عدم حضورم در قسمت چهارم سریال پایتخت گفت: «من با خانم آبیار برای فیلم نفس صحبت کرده بود. البته قراردادی نبسته بودیم، اما صحبت‌های نهایی را انجام داده بودیم. دو روز بعد از این صحبت‌ها با من برای بازی در پایتخت ۴ تماس گرفتند. من این را تا به حال جایی نگفتم اما در رودربایستی و ارادتی که به خانم غفوری دارم، به دفترشان رفتم و باز هم در رودربایستی قراردادی امضا کردم. اما شب تا صبح نتوانستم بخوابم. چون به خانم آبیار قول داده بود و دوست داشتم باز هم با او کار کنم. نفس فیلم‌نامه‌ی خیلی خوبی داشت و برای من نقش تازه‌ای به حساب می‌آمد. یادم است صبح خیلی زود به محسن تنابنده زنگ زدم و گفتم من نمی‌خواهم بیایم. گفت چرا؟ گفتم راستش را بخواهی با یک فیلم صحبت کردم. در کمال ناباوری و حرفه‌ای‌گری گفت برو سر فیلم. و بعد قرار شد خود محسن از طرف من با خانم غفوری و سیروس الوند صحبت کند.»

مهران احمدی درباره‌ی قسمت جدید مجموعه‌ی پایتخت و بازی در آن گفت: «من در پایتخت ۵ نیستم و راستش را بخواهید دلیلش این است که سال‌ها است که دارم کار می‌کنم. درس این رشته را خواندم و الان هر کجایی از کار حرفه‌ام که باشم، کم یا زیاد، با زحمت این جایگاه را به دست آورده‌ام. برای خودم یک نقشه‌ی راهی دارم که گاهی به جاهای خوبی نمی‌رسد و گاهی هم می‌رسد. من مهران احمدی هستم و کمدین نیستم. کمدین‌ها یک نقش را بازی می‌کنند و تا آخر هم ادامه می‌دهند. برعکس گفته‌ی آقای شریفی‌نیا که گفتند بازیگری یعنی این که یک نقش ثابتی را بازی کنی، به نظر من این طور نیست. کمدین‌ها یک تیپ خاص را ادامه می‌دهند. اما من بازیگر هستم و سعی می‌کنم نقش‌های متفاوتی را بازی کنم. اگر بهبود ادامه پیدا کند به عین‌اله باقرزاده تبدیل می‌شود. من نقش‌های متفاوتی بازی کردم و دوست دارم این روند هم ادامه پیدا کند.»

منبع: فیلم نت

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علت غیبت “بهبود” در پایتخت ۵ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید