آخرین خبر

اروپاگردی «رضا صادقی»

آوای ایرانیان: تور کنسرت اروپایی «رضا صادقی» خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، از اواخر بهمن ماه سال جاری، در چهار شهر مهم اروپایی برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، «رضا صادقی» که آلبوم تازه خود «یعنی درد» را به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد کرد، اواخر بهمن ماه سال جاری، با همراهی «ارکستر مشکی‌پوشان» برای یک سلسله اجرا، راهی اروپا خواهد شد.

صادقی، اولین اجرای این تور را در تاریخ ۱۷ فوریه (جمعه ۲۹ بهمن)، در شهر هامبورگ آلمان به روی صحنه می‌برد و روز بعد از این اجرا، ۱۸ فوریه (شنبه ۳۰ بهمن) در استکهلم، پایتخت کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. او یک هفته بعد و در روز ۲۵ فوریه (شنبه ۷ اسفند) به آلمان بازگشته و همراه با «ارکستر مشکی پوشان»اجرایش را در دوسلدورف ادامه می دهد. آقای مشکی پوش در آخرین کنسرت تور جدید اروپایی خود به شهر لندن می‌رود و در ۲۶ فوریه (یکشنبه ۸ اسفندماه) در این شهر، کنسرت خود را تقدیم مخاطبان می کند.

در این تور، سعید صارمی (پرکاشن)، ارسطو میرزایی (پرکاشن)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، کامیار ماندگاریان، رضا آذر نژاد (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، میلاد مصدق (گیتار الکتریک)، اشکان محمدیان (کیبورد)، بهروز دهقانی (گیتار باس)، مسعود نوروزی (ویولن)، پوریا پیرزاد (پیانو) و بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و درامز) نغمه های «رضا صادقی» را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکر است که علاقمندان حضور در کنسرت های فوق، می توانند از طریق سایت posttick.com برای کنسرتهای آلمان و از طریق وب‌سایت volek.info برای کنسرتهای انگلستان و سوئد اقدام نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اروپاگردی «رضا صادقی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید