آخرین خبر

نمایندگان مشهور موسیقی پاپ در جشنواره فیلم فجر + عکس

آوای ایرانیان: دو خواننده مطرح موسیقی پاپ و راک موسیقی کشورمان، «رضا یزدانی» و «مازیار فلاحی»، در سی و پنجمین جشنواره «فیلم فجر»، به عنوان بازیگر در دو فیلم سینمایی حضور دارند.

به گزارش آوای ایرانیان، «رضا یزدانی»، خواننده موسیقی پاپ راک که پیش از این در دو عرصه سینما و تئاتر فعالیت داشته اینبار در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»، به کارگردانی «مهدی کرم پور» به ایفای نقش پرداخته است. «مازیار فلاحی»، دیگر خواننده شناخته شده موسیقی پاپ نیز، امسال با فیلم «یادم تو را فراموش» و برای اولین بار به جشنواره «فیلم فجر» می‌آید.

«رضا یزدانی»، این روزها فیلم «تیک اف» را نیز آماده اکران دارد و پیش از این در فیلم «طهران تهران»، در نقش اصلی به هنرنمایی پرداخته است. در فیلم «سوفی و دیوانه» علاوه بر یزدانی، امیرجعفری، آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی نیز به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور پس از چندین بار بازنویسی به نگارش در آمده و پس از عاشقانه «پل چوبی»، پنجمین فیلم کرم پور در مقام کارگردان است. این فیلم ۱۸ بهمن ماه در پردیس ملت و ۱۳ بهمن ماه در برج میلاد اکران می‌شود و در بخش «سودای سیمرغ» با فیلم‌های دیگر به رقابت می‌پردازد.

«مازیار فلاحی» نیز پیش از این در سریال «قلب یخی» و «دختران» تجربه بازیگری داشته و این بار در «یادم تو را فراموش»، به کارگردانی «علی عطشانی»، باز هم نقش یک خواننده را ایفا کرده است. «یادم تو را فراموش» به گفته کارگردان آن یکی از عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌های سینمای ایران در این سا‌ل‌ها است که براساس پرونده شهلا جاهد که در سال ۱۳۸۹ به جرم قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست اعدام شد، ساخته شده است.

حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، خشایار راد و بیتا عطشانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می باشند که میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم تازه عطشانی، «یادم تو را فراموش»، طی دو تاریخ سه شنبه ۱۹ بهمن ماه سال جاری در برج میلاد و شنبه ۱۶ بهمن ماه در پردیس ملت، در بخش چشم انداز سینمای ایران به نمایش در می‌آید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایندگان مشهور موسیقی پاپ در جشنواره فیلم فجر + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید