آخرین خبر

هیجان فوتبالی بانوان در “خانه ای در انتهای خیابان بهار” + عکس

آوای ایرانیان: ندا هنگامی: امشب بانوان را به استادیوم آزادی می برم!
ندا هنگامی: امشب بانوان را به استادیوم آزادی می برم!
«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» نمایشی است که ندا هنگامی در نخستین شب آنرا به صورت ویژه برای بانوان به روی صحنه می برد و قصد دارد با نوآوری های خاص خودش هیجان استادیوم فوتبال را به آنها منتقل کند.

«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» نمایش جدید ندا هنگامی است که قرار است از امروز در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود. ندا هنگامی درباره نمایشنامه اثر به خبرنگار سینمایی پایگاه خبری دیباچه گفت: «خانه ای در انتهای خیابان بهار» را محمد چرمشیر پنج سال پیش برای من نوشت اما در این مدت فرصتی نیافتم که آن را اجرا کنم و حال قرار است  با تغییراتی آن را از امشب به روی صحنه ببرم.

هنگامی در توضیحات بیشتر گفت: «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» قصه ای زنانه است که به معضلات اجتماعی خانواده می پردازد و از احساسات و تفکری می گوید که باعث می شود زنان آزاد بار نیایند و محدود باشند.

این کارگردان درباره ایده های خلاقانه اش در نخستین اجرای اثرش گفت: به دلیل همزمانی اجرای نخست این نمایش با مسابقه فوتبال «دربی»، به ‌صورت ویژه میزبان بانوانی هستیم که دوست دارند در استادیوم فوتبال حضور داشته باشند و نمی توانند.

هنگامی در ادامه گفت: قصد دارم با نوآوری هایی که به کار برده ام در بانوان حالتی مشابه هیجان حضور در ورزشگاه را ایجاد کنم زیرا معتقدم نمایشم لحظات تأثیر گذاری دارد که احتمال می دهم مخاطب را به این مواجهه برساند.

ندا هنگامی در پایان گفت: درست است که نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» امشب به طور ویژه برای بانوان اجرا می شود اما این بدان معنا نیست که آقایان نمی توانند به تماشای نمایش بنشینند و آنها نیز از تخفیف سی درصدی اجرای روز نخست بهره مند خواهند شد.

«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی ندا هنگامی با بازی لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی از امشب ۲۴ بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هیجان فوتبالی بانوان در “خانه ای در انتهای خیابان بهار” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید