آخرین خبر

فروش 8 هزار بلیت کنسرت‌ در یک ساعت!

آوای ایرانیان: سیروان خسروی بعد از یک غیبت کوتاه روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در دو شب و چهار سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.
فروش ۸ هزار بلیت کنسرت‌ سیروان در یک ساعت

بلیت فروشی تازه‌ترین کنسرت سیروان خسروی عصر روز چهارشنبه ۴ اسفند در سایت ایران کنسرت انجام شد و در یک اتفاق جالب، تمامی بلیتهای ۴ اجرای اسفندماه این خواننده در عرض یک ساعت به فروش رسید.

این اتفاق در حالی رخ داد که به هنگام شروع بلیتفروشی کنسرت سیروان، سایت ایران کنسرت با اختلال مواجه شد و مشکلات عدیده‌ای را برای مخاطبان این خواننده به وجود آورد.

فروش ۸ هزار بلیت طی یک ساعت، رکورد تازه‌ای است. دی‌ماه سال جاری بلیت ۴ اجرای حامد همایون در جشنواره موسیقی فجر در کمتر از ۸ ساعت موفق به فروش رسید. اکنون سیروان خسروی این رکورد را به نام خود ثبت کرد، کنسرتی که احتمال دارد به خاطر استقبال بی‌نظیر طرفداران سیروان، برای یک شب دیگر هم تمدید شود.

سیروان خسروی در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفند در حالی روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌رود که یک سال از آخرین کنسرت تهران او می‌گذرد. آخرین اجرای او در تهران به بهمن سال گذشته برمی‌گردد. این خواننده در سال جاری به جز انتشار آلبوم “آنپلاگد” و چند تک آهنگ، فعالیت زیادی در عرصه موسیقی به خصوص در برگزاری کنسرت نداشت ولی اکنون درصدد آماده شدن برای یک سال شلوغ کاری دیگر است.

خسروی در کنسرت اسفندماه، ترکیبی از قطعات آلبوم “جاده رویاها” و تک آهنگ‌های پرطرفدارش در سال‌های اخیر را اجرا خواهد کرد. این کنسرت به مدیریت برادران حاتم‌پور و به همت شرکت آوای فروهر در روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

خواننده آلبوم “جاده رویاها” اکنون در حال تولید تازه‌ترین آلبوم خود است که این آلبوم که “بی‌ مرز” نام دارد را سال آینده روانه بازار موسیقی خواهد کرد. تاکنون ۳ تک آهنگ به نام‌های “سوژه‌هات تکراریه”، “قاب عکس خالی” و “تعجب نکن” از این مجموعه منتشر شده و سایر قطعات آن نیز با فاصله دو هفته یک‌بار پیش از انتشار آلبوم به صورت تک آهنگ منتشر خواهند شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فروش ۸ هزار بلیت کنسرت‌ در یک ساعت!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید