آخرین خبر

واکنش خواننده پاپ به خبر “تظاهرش به بیماری”

 آوای ایرانیان: خواننده پاپ می گوید: آلبومم با نام “براى همه سال‌هایی که گذشت” آماده انتشار است و تمامی مجوزهای آن دریافت شده است، فقط نیاز به چند تغییر کوچک و جزئی دارد.
ایلیا منفرد خواننده پاپ از بیمارستان مرخص شد / من نیازى به “شو آف” ندارم!

به گزارش آوای ایرانیان، ایلیا منفرد خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی؛  درباره حمله قلبی خود گفت: با مادرم در منزل بودیم دردی در قفسه سینه‌ام احساس کردم و فکر می‌کردم از معده‌ام است. نیمه شب متوجه نشدم چطور شد که درست وسط آشپزخانه بیهوش شدم. بعد از هوشیاری دردم شدیدتر شده بود به ناچار با دوست خوب و با کفایت و ریاست محترم بیمارستان فجر، دکتر مسعود موسوی‌نژاد تماس گرفتم و ایشان اصرار به حضور من در بیمارستان داشتند و تلاش کردند تا آمبولانس برای من بفرستند اما من به خیال اینکه یک معده درد ساده بیش نیست برای نگران نکردن مادرم مخالفت کردم و با پای خودم به بیمارستان رفتم.

وی افزود: بعد از ویزیت و برخلاف تصور من، دستور بستری شدن در بخش سى سى یو و در امتداد؛ نوار قلبى، اکو، کاردیوگرافى و در نهایت آنژیوگرافی، داده شد و برای همین نزدیک به یک هفته در بخش سی سی یو بستری بودم. بعد از موافقت دکتر مرخص و به خانه منتقل شدم. در حال حاضر وضعیتم بهتر است و دوران نقاهت را در منزل می‌گذرانم.

او درباره شایعاتی که در فضای مجازی درباره علت حمله قلبی او اعلام شده بود گفت: اینکه شایعه شده؛ برخی از دوستان من باعث این اتفاق شدند را تکذیب می‌کنم. من بعد از بهبودی نسبی‌ام در صفحه اینستاگرامم یک پیام ویدئویی منتشر کردم و از همه دوستانم تشکر کردم. (گرچه خیلى از دوستان و همکاران که همیشه در غم‌ها و شادی‌های‌شان، همواره در صف نخست، در کنارشان حضور داشتم، حتى حالى از من نپرسیدند) و این البته برایم مهم نیست و آنها نیز همچنان براى من عزیز هستند.

منفرد تاکید کرد: البته در این بین، متأسفانه یک سری از به اصطلاح هنرمندان هم؛  وقتی خبر بیماری من را شنیده بودند گفته بودند که ایلیا سالم است و به نوعى دارد “شو آف” (تظاهر)  می‌کند، و بیمارى‌اش واقعیت ندارد. در پاسخ به این دوستان باید بگویم آیا یک بیمارستان به آن عظمت و با آن همه پرسنل و تجهیزات در بخش مراقبت‌های ویژه و… قسمتى از یک فیلم سینمایى هالیوودى است؟ آیا درد و مریضی موضوعی قابل افتخار است که به نمایش گذاشته شود؟ من و خانواده‌ام هم راضى به انتشار تصاویر من روى تخت سى سى یو، نبودیم، اما برخى از عزیزان، آن هم از سر نظر خیر، تصاویر را منتشر کرده بودند، بنابراین من شو آف نکردم و اصولاً زندگى هنرى من خیلى آرام‌تر و نجیب‌تر از آن است که نیازی به این حواشى داشته باشد! هنوز دست من بخاطر آنژیو به درستی حرکت نمی‌کند پس نیازی به این رفتارها ندارم.

این هنرمند در ادامه به آلبوم خود اشاره کرد و گفت: آلبومم با نام “براى همه سال‌هایی که گذشت” آماده انتشار است و تمامی مجوزهای آن توسط دوست نازنینم اشکان اقوامى، دریافت شده است، فقط نیاز به چند تغییر کوچک و جزئی دارد. این اثر دوازده قطعه داشته که کل آهنگسازی و تنظیم آن توسط خودم انجام گرفته است. در بخش کلام هم از ترانه خودم و دوستان دیگر استفاده شده است.

خواننده ترانه ماندگار “گل ارکیده” همچنین گفت: در مدت اخیر برخی از “تهیه‌کننده نماها” با وعده‌های دروغین و پوچ زمان من را سوزاندند و وقت انتشار آلبوم را تلف کردند و همین باعث شد که مجبور شوم برخى از آهنگ‌ها را مجدداً تنظیم و ارکستراسیون کنم. اگر در این مدت بتوانم با یک تهیه‌کننده قابل، به توافق برسم این آلبوم را منتشر خواهم کرد، در غیر این صورت باکى ندارم که تمامی قطعات را که همگی دارای مجوز رسمی هستند را روی فضای مجازی قرار دهم.

وى در پایان گفت: امیدوارم روزى را ببینم که آدم‌هاى این حرفه، بیش از اینها باهم دوست باشند و یکدیگر را دوست داشته باشند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش خواننده پاپ به خبر “تظاهرش به بیماری””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید