آخرین خبر

واکنش چهره‌های سرشناس دنیای هنر به حادثه لندن

آوای ایرانیان: آریانا گرانده، تام هالند، ایوان رئون و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس دنیای هنر به رویداد تروریستی لندن واکنش نشان دادند.

به گزارش آوای ایرانیان، آریانا گرانده در حالی به واکنش تروریستی لندن واکنش نشان داد که قرار است برای بزرگداشت قربانیان حادثه تروریستی منچستر کنسرت برگزار کند. عواید این کنسرت به قربانیان حادثه و خانواده‌های آن‌ها اهدا می‌شود.

گرانده در واکنش به حادثه لندن در توییتر نوشت: «برای لندن دعا می‌کنیم.»

تام هالند، بازیگر بریتانیایی نقش مرد عنکبوتی نیز با قربانیان حادثه لندن همدردی کرد. او در این باره در توییتر نوشت: «امشب با همه در لندن احساس همدردی می‌کنم. بسیار اندوهبار است.»

در میان بازیگران، چهره‌های دیگری نیز به این رویداد واکنش نشان دادند که ایوان رئون بازیگر اهل ولز سریال «بازی تاج و تخت»‌ یکی از آن‌ها بود. او در این توییتر نوشت: «با هم قدرتمند بمانیم.»

در حالی که اکثر پیام‌ها به ابراز همدردی در جملات کوتاه خلاصه می‌شد، الی گلدینگ، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی از عملکرد خوب نیروهای اورژانس تشکر کرد. او در این باره نوشت: «کار نیروهای اورژانس خارق‌العاده بود.» او در توصیف این حادثه نوشت: «یک حمله بی‌خردانه دیگر که هنوز هم نمی‌تواند میان ما تفرقه بیاندازد.»

ماریا شرایور، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی و همسر پیشین آرنولد شوارتزنگر نیز در واکنش به این حادثه در توییتر نوشت: «اینجا نشسته و به اخبار را تماشا می‌کنم و تنها کاری که از دستم بر می‌آید دعا کردن است. دعا برای دوستان لندنی، دعا برای جهانمان، دعا برای همدیگر.»

آلن آلدا بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی نیز در توییتر نوشت: «دلمان با لندن است.»

ریچارد برانسون، جینا رودریگز، کمیل نانجیانی، کارا دلوین، دمی لواتو و گوردون رمزی برخی دیگر از چهره‌های سرشناسی هستند که پیام همدردی خود با قربانیان حادثه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

منبع: هالیوودریپورتر/

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش چهره‌های سرشناس دنیای هنر به حادثه لندن”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید