آخرین خبر

«جنگ جهانی سوم» جایزه بهترین فیلم قاره آسیا را گرفت

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از سایت جایزه، جوایز سینمایی سپتیمیوس آمستردام که در هلند برگزار می‌شود شب پیش جایزه بهترین فیلم قاره آسیا را به «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی اهدا کرد.

امسال ندا جبرییلی در بخش بهترین بازیگر زن آسیایی، محسن تنابنده در بخش بهترین بازیگر مرد آسیایی و «جنگ جهانی سوم» ‌در بخش بهترین فیلم آسیایی نامزد شده بودند.

جوایز سپتیمیوس ۲۵ و ۲۶ سپتامبر برگزار شد. ۲۵ سپتامبر (دوشنبه ۳ مهر) نشست‌های کارگاهی و ۲۶ سپتامبر (سه شنبه ۴ مهر) مراسم اهدای جایزه در آمستردام هلند برگزار شد.

توریا ملیانی وزیر فرهنگ و هنر هلند، سخنرانی افتتاحیه را در مراسم اهدای جوایز انجام داد.

جوایز سپتیمیوس از جوایز معتبر اروپایی است که تاکید زیادی بر کشف و تشویق استعدادهای مستقل جدید، حمایت از فیلم‌های رویایی و گرد هم آوردن تمام عناصر فیلمسازی و داستان‌گویی شامل داستان، غیرداستانی، انیمیشن، سریال‌های تلویزیونی و فیلمنامه دارد.

برگزار کنندگان جوایز گفته‌اند: ما به دنبال تاثیرهای قوی مبتنی بر داستان هستیم و علاقه زیادی به حمایت از فیلمسازان آینده و مستقل داریم. هدف اصلی این جوایز ترویج و تشویق آگاهی، قدردانی و درک فیلم در همه ژانرها است. وظیفه ما ارایه برجسته ترین فیلم‌های تولید شده در هر نقطه از جهان است. فیلم ها و پروژه ها بر اساس کیفیت و اصالت انتخاب می شوند. ما به انتخاب گسترده فیلم هایمان از آسیا، آفریقا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکا افتخار می کنیم.

«جنگ جهانی سوم» ششمین فیلم بلند هومن سیدی موفق به کسب ۲ جایزه بهترین فیلم و بازیگر بخش افق‌ها در جشنواره ونیز شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جنگ جهانی سوم» جایزه بهترین فیلم قاره آسیا را گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید