آخرین خبر

طلسمی که توسط سالار عقیلی برای مشهدی ها شکسته شد!

آوای ایرانیان: پنجشنبه دوم شهریور ماه کنسرت بزرگ سالار عقیلی و گروهش در دهکده شاندیز مشهد برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، با توجه به اینکه کمتر کسی اجرایی شدن این کنسرت را باور می کرد، بسیاری از علاقه مندان موسیقی در مشهد از بیم لغو شدن اجرا بدون تهیه بلیت به محل برگزاری کنسرت سالار عقیلی و گروه راز و نیاز آمدند. با این وجود ۲۰۰۰ نفر تمام بلیت ها را خریده بودند و دیگر علاقه مندان موفق به ورود به سالن نشدند.
سالار عقیلی که در یک ماه گذشته در شهرهای ارومیه، شیراز، آمل، بیرجند و اصفهان به روی صحنه رفته بود گام پایانی فاز اول کنسرت هایش در تابستان را با اجرای کنسرت در مشهد به پایان برد و پس از شش سال شاهد برگزاری کنسرت در مشهد شد.
عقیلی در کنسرت پنجشنبه شب در میان خیل عظیمی از مخاطبان برای محمدرضا شجریان خواننده نامدار موسیقی ایرانی آرزوی سلامتی کرد. او از علاقه اش به بازگشت دوباره شجریان به روی صحنه در ایران گفت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت. مخاطبان در ادامه به احترام خسرو آواز ایران دو دقیقه دست زدند.
وطن، خوشه چین و ایران از جمله قطعات این کنسرت بودند. گروه راز و نیاز در پایان برنامه با تشویق های ادامه دار مردم مشهد روبه رو شد و وقتی عقیلی و نوازندگانش قصد پایین آمدن از صحنه را داشتند مردم یک صدا اجرای قطعه ای ایران را فریاد زدند و گروه هم به احترام مردم این سرود را اجرا کردند.
این کنسرت را می توان آغاز بهار فرهنگی دولت دوازدهم نامید چرا که پس از شش سال برای اولین بار این سالار عقیلی و گروهش راز و نیاز بودند که توانستند در شهر مشهد به روی صحنه بروند. البته حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی و نوازنده دف و پیانو این گروه اجازه حضور در کنار گروه را پیدا نکرد و از میان حاضران شاهد اجرای کنسرت سالار عقیلی و گروهش بود.
سالار عقیلی که چند روز قبل برای دومین بار تندیس حافظ را در بخش بهترین تیتراژ سریال و فیلم تلوزیونی و سینمایی از آن خود کرد، چندی قبل در مشهد به مخاطبان خراسانی وعده داده بود که به زودی در شهر مشهد کنسرتی بزرگ اجرا خواهد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طلسمی که توسط سالار عقیلی برای مشهدی ها شکسته شد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید