آخرین خبر

برپایی کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی در کاخ نیاوران

آوای ایرانیان: بیست و هفتم شهریور ماه کاخ نیاوران میزبان کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی خواننده و موزیسین جوان موسیقی پاپ کشورمان بود.
به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان ، کنسرت نیما علامه و مهران مستی بیست و هفتم شهریور ماه در کاخ نیاوران با حضور پر شرور مردم و هوادارن برگزار و این دو خواننده گلچینی از قطعات محبوب خود را اجرا کردند.
در این کنسرت کارن زیاری به عنوان سرپرست و رهبر ارکستر این دو خواننده را همراهی کرد.
علامه در ابتدا  قطعه «از من نگذر» را با همراهی حضار خوان سپس قطعه «برگرد» سرآلبومی آلبوم «مبارکم باشه» را خواند و بعد از آن سازِ گیو را در دست گرفت و قطعات «کی چشممون» و «پشیمون» زد را اجرا کرد.
«بیا کنارم باش»، «پشیمونم»، «روز جدایی»، «دلم تنگ تو میشه»،«مهلت» و «بخند» از جمله دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط نیما علامه اجرا شد.
نیما علامه اسفند ماه گذشته نخستین کنسرت خود را برگزار و مهران مستی  بیست و هفتم شهریور ماه برای نخستین بار کنسرت خود را روی صحنه برد.
مهران مستی در این اجرا با اشاره به علاقمندان خود گفت : ممنون از اینکه در تمام این سال‌هایی که تنها بودیم شما ما را همیشه همراهی کرده و در کنار ما بودید.
در این کنسرت مهدی اسدی خواننده کشورمان ، مسی ایران  “رضا پرستش” و…حضور داشتند.
در این کنسرت نیما علامه  با تشکر از “مهدی اسدی” همراه و دوست او این نوید را داد که پس از ماه محرم وصفر کنسرت مهدی اسدی به روی صحنه می‌رود.
کنسرت مهران مستی و نیما علامه به تهیه ‌کنندگی کوروش مافی کیان برگزار شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برپایی کنسرت مشترک نیما علامه و مهران مستی در کاخ نیاوران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید