آخرین خبر

شیوه آوازی مرحوم گلپایگانی بررسی می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهل و چهارمین «آیین آواز»؛ نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران روز سه‌شنبه ۱۲ دی ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با رویکرد اجرای ساز و آواز و تصنیف در چند بخش مختلف با اجرای حمید سهرابی برگزار می‌شود. بخش تخصصی و کارشناسی این نشست به «بررسی شیوه آوازی استاد اکبر گلپایگانی» اختصاص دارد که در این بخش علی شیرازی بحثی با عنوان «گلپا و آشنایی‌زدایی در آواز» ارایه می‌کند و میلاد کیایی و اسماعیل خانی دیگر سخنرانان نشست خواهند بود.

گروه موسیقی «شباهنگ» به خوانندگی رضا مهاجرشیرازی، نوازندگی ویولن صفا مجیدی، نوازندگی سنتور وحید طیبی، نوازندگی عود مسعود مهدوی، نوازنده تمبک مهدی ملک، گروه نوازی به همراه ساز و آواز با خوانندگی حامد شکراللهی، نوازندگی حمیدرضا بلورچی، نوازندگی تار بهنام شکوری، نوازندگی کمانچه آرین کمداری و نوازندگی دف علیرضا بیگلری، هم نوازی با همراهی ساز و آواز با نوازندگی سنتور حمید خیام زاده، نوازندگی تمبک رضا یگانه بنا، آواز سپهری، ساز و آواز در دستگاه نوا با خوانندگی محمدرضا تنها و نوازندگی سنتور کاوه شفیعی، اجرای ترانه «نقش غم» در سه گاه با خوانندگی دانش خوشرو و نوازندگی ویولن هاشم سردابی و نوازندگی پیانو جاسم قربانی و ساز و با صدای مسیح سام خانیان و اجرای آواز محمدسام خانی از جمله برنامه هایی است که در این نشست پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شیوه آوازی مرحوم گلپایگانی بررسی می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید