آخرین خبر

“آلبوم سال” خواننده سونامی منتشر میشود

آوای ایرانیان: خواننده آلبوم «سونامی» چهار سال پس از انتشار آخرین آلبوم رسمی خود، جدیدترین اثرش را در قالب آلبومی صوتی و تصویری روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، مهدی مقدم که تا کنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «خونسرد»، «سونامی» و «احتیاط» را روانه بازار موسیقی کشور کرده، در ادامه فعالیت‌های رسمی‌اش به زودی جدیدترین آلبوم خود را که شامل نسخه صوتی و تصویری است منتشر خواهد کرد.

مقدم درباره جزئیات این آلبوم جدید به موزیک ما گفت: «اثر جدیدم در آخرین مراحل تولید قرار دارد و در قالب آلبومی صوتی و تصویری روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم «آلبوم سال» نام گرفته است و جدیدترین موزیک‌ویدئوهای من هم در این آلبوم قرار خواهد گرفت.»

مقدم در توضیح جزئیات این اثر گفت: «همه مجوزهای قطعات و موزیک‌ویدئوهای این آلبوم اخذ شده است. موزیکویدئوهای خوش‌ساختی ساخته‌ایم و همه این‌ها با اخذ تمام مجوزهای لازم منتشر خواهند شد. این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی حاوی موزیک‌ویدئو تولید و ارائه خواهند شد. تمام تلاش ما تولید مجموعه‌ای وزین و قابل توجه بوده که مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد.»

این خواننده درباره برگزاری اولین کنسرت تهران که در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف از جمله فاجعه منا و آتش گرفتن سالن وزارت کشور لغو شد نیز گفت: «طلسم برگزاری کنسرت تهران قطعاً بعد از ایام ماه مبارک رمضان شکسته خواهد شد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری این کنسرت انجام داده‌ایم که پس ازانتشار «آلبوم سال» و رصد واکنش‌ها به آن، درباره تاریخ دقیق اجرای تهران تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““آلبوم سال” خواننده سونامی منتشر میشود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید