آخرین خبر

تعویق نوستالژی‌های دهه شصت + عکس

آوای ایرانیان: نمایشگاه «نوستالژی‌های دهه شصت» که قرار بود اول آذرماه در قشم برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش آوای ایرانیان، بهناز طراح ـ سرپرست گروه آنید  به ایسنا گفت: این نمایشگاه چهارشنبه هشتم آذر آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۱ آذر ادامه خواهد داشت. این اتفاق به دلیل تداخل در برنامه‌ها رخ داده است.همچنین قرار است درآمد فروش این نمایشگاه به زلزله‌زدگان کرمانشاه تعلق بگیرد.

طراح پیش از این درباره این نمایشگاه اظهار کرده بود:«ما نمایشگاه خود را ابتدا در موزه “رضا عباسی” تهران و سپس به ترتیب در گالری‌ “میکا” کیش، گالری “آشنا” شیراز و گالری “زنگنه” در همدان برگزار کردیم؛ در حال حاضر نیز قصد داریم این نمایشگاه را در جزیره قشم به به روی دیوار ببریم. پس از این نیز می‌خواهیم آثار را در ترکیه و ایتالیا به نمایش بگذاریم.»

او توضیح داده بود: «گروه هنری “آنید” زیر مجموعه آموزشگاه نقاشی نقش قلم با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و ثبت شده در سازمان ثبت اسناد کشور با ۲۳ عضو خانم در سال ۱۳۹۴ تشکیل شد، هدف برگزاری سلسله نمایشگاه‌های نقاشی و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در ایران و سایر کشورهای جهان است.»

سرپرست گروه هنری آنید پیش از این درباره این نمایشگاه اظهار کرده بود: «آثار این نمایشگاه به‌ صورت گروهی و با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده‌اند. این نقاشی‌ها ابعاد بزرگی دارند و همه هنرمندان در خلق شدن آن‌ها نقش داشته‌اند. نوستالژی‌های دهه ۶۰ و همبستگی‌ها و اتحادی که در آن دوران وجود داشت موضوع نقاشی‌های هنرمندان است. در این آثار فضای جبهه و جنگ، مادران دهه ۶۰، بازی‌های بچه‌ها و … به تصویر کشیده شده است.»

او همچنین درباره نام این گروه توضیح داده بود: « “آنید” از سه کلمه آیین، نیاکان، یکرنگی و دوستی گرفته شده و نماد گروه نیز گل انار است که سمبل صلح و دوستی به‌شمار می‌رود.»

عکس

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تعویق نوستالژی‌های دهه شصت + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید