آخرین خبر

رادیو صبا «بسته پیشنهادی» آخر هفته را تدارک دید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «بسته پیشنهادی» از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در قالب یک مجله رادیویی برای پایان هفته بهتر همراه مخاطبان می‌شود.

سجاد کلبادی نژاد تهیه‌کننده این برنامه گفت: روزهای آخر هفته فرصت مناسبی برای استفاده از اوقات فراغت و لذت بردن از تعطیلات است، تا هفته بعد را با انرژی بیشتری شروع کنیم، برنامه زنده «بسته پیشنهادی» به مخاطبان تفریحات متنوعی برای آخر هفته پیشنهاد می‌کند.

وی افزود: این برنامه در قالب یک مجله رادیویی با بخش های متنوع «چی ببینیم، کجا بریم، چی بپزیم و… آخر هفته ها با هنرمندان» تقدیم مخاطبان می‌شود.

کلبادی نژاد درباره بخش‌های متنوع این برنامه توضیح داد: هر یک از بخش‌های توسط یکی از کارشناسان همان حوزه اجرا می‌شود. غزل نهانی خبرنگار و مجری فرهنگی با اجرای بخش «چی ببینیم؟» برای آخر هفته به مخاطبان پیشنهاد می‌کند به دیدن چه تئاتری بروند و کدام فیلم و سریال را از تلویزیون دنبال کنند.

وی افزود: مخاطبان رادیو صبا می‌توانند به پیشنهاد محمد مقنی باشی تهیه کننده و کارگردان و مجری تلویزیونی در آیتم «کجا بریم؟» با مکان‌های دیدنی و جاذبه های گردشگری مختلف کشور آشنا شوند.

تهیه‌کننده «بسته پیشنهادی» بیان کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه بانوان در روزهای پایان هفته «چی بپزیم؟» است که ما در برنامه بسته پیشنهادی در بخشی به همین نام به توصیه سرآشپز شهرام شجاعی غذاهای سنتی و جدیدی را پیشنهاد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: گفتگو با هنرمندان از بخشهای جالب و شنیدنی است که هر هفته با یکی از هنرمندان گفتگو تلفنی داریم و پیشنهاد آنها را برای آخر هفته می شنویم.

برنامه «بسته پیشنهادی» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده با اجرای مهدی پر و هماهنگی فریده علیزاده و تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد تقدیم می‌شود و بهنام سعیدی به عنوان مشاور و دستیار تهیه‌کننده این گروه را همراهی می‌کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رادیو صبا «بسته پیشنهادی» آخر هفته را تدارک دید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید