آخرین خبر

ارتباط نام یک گروه موسیقی ایرانی با یک خانم چینی!

آوای ایرانیان: خواننده و آهنگساز گروه «دال» با حضور در برنامه «دورهمی» در باره شیوه کار و نام گروه‌شان توضیحاتی را دادند.

به گزارش آوای ایرانیان، امین هدایتی، خواننده و شایان شکرآبی، آهنگساز گروه موسیقی «دال»، شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر، مهمان برنامه «دورهمی» شدند و با مهران مدیری به گفت‌و‌گو پرداختند.

در آغاز این گفت‌و‌گو، شایان شکرآبی در توضیح نام گروه موسیقی‌شان گفت: «نام گروه ما، «دال بند» نیست. این نام یک خانم چینی است که در فضای مجازی یک صفحه شخصی دارد و هیچ فالووری ندارد و پستی هم نگذاشته است. در واقع اسم ما گروه «دال» است و «د» ابتدایی آن از واژه دوستی گرفتیم.»

در ادامه، مدیری در توضیح رشته‌های تحصیلی اعضای گروه «دال» گفت: «شایان شکرآبی پزشک است، امین هدایتی معماری خوانده و همسر شکرآبی شاعر ترانه‌های این گروه است.»

شکرآبی هم با اشاره به کار گروهی «دال» برای تولید اثر توضیح داد: «وقتی یک آلبوم ارائه‌ می‌دهیم همه قطعاتش به صورت گروهی شکل می‌گیرد و برای ساخت یک قطعه حال و هوای آن زمان به روی اثر تاثیر می‌گذارد.»

در واکنش به نقدهای وارد شده به سبک گروه «دال»، هدایتی پاسخ داد: «در خیلی از مقاطع شاید نقدهایی به ما وارد شود، اما توجه داشته باشیم که گوش دادن به موسیقی و انتخاب آن به سلیقه افراد بستگی دارد.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ارتباط نام یک گروه موسیقی ایرانی با یک خانم چینی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید